Luahan hati seorang remaja

Aku senang sakit hati kan?Sbb aku ada perasaan !Tapi you tk pernh dapat baca .. You pun tak dapat rasa.
Tak pa la. You bukan i so you tak akan faham kan ? I sabar je , Tapi ....... Makin lama . Makin terluka . 
Aku sayang kau . Kau tau jugak.  :) Tapi bila kau luka hati aku . Kau tau tak? Tak kan until aku cakap .
Bila betul i show perasaan tu baru tanya .. . . Aku kuat jealous ? Yes only on you ! aKU memang selalu jealous kat orang tapi ia dorong aku ke arah lebih berusaha supaya maju ke depan. Tapi bila i jealous tengok you ngan orang lain. Apa i dapat ? Hati terluka . Tangisan . Yang you tak pernah tau,.... Semua i simpan je sebab apa?Beautiful Blond Blonde Cute Fashion Girl Hair Love Sweet Perfect Photography Pretty Model Lovely Sad - PicShip
Sebab nanti you meluat ngan perangai. Lepas ni kita gado . Aku akn menyerah kalah bukan sebab kau betul.
Sebab aku cintakan you. Bila aku jealous aku tak akan bagitau sebab aku tau suatu mesti kau meluat ngan perangai aku ni. Bila aku senyum bukan sebab aku happy .Tapi aku tak reti nak bagi tau yang aku sedih .Aku senyum je. I pun tak akan sengaja pi tegor orang kalau tak ada apa terutamanya laki.Bila laki tegor aku pun. Macam ohh hai .. Biasa  je. I tak gi automatik kacau dia orang. Kalau mereka ada awek lagi tak cakap banyak . Aku diam tak mau buat awek mereka jealous . Aku pun tak cakap banyak kat laki. Sebab aku setia. Laki suka aku kat sekola . I pun tak pernah layan lebih lebih..ohh .je. tunduk kepala.. angguk je.

Kadang kadang i harap you pun akan jealous walaupun maybe aku akan marah tapi ia menunjuk kan awak kisah tentang saya. Awak takut kehilangan saya. Tapi tak ada . I selalu buat  perkara bodo. 
Tapi kadang kadang i sakit hati. Nangis seorang diri. Pun you tak nampak maklum la awak kan jauh sana.
I akan  senyum je la walapun derita. Awak buat apa awak suka .Tapi bila you dapat baca atau nampak deritaan dalam hati i sejak lama dulu. Pasti you akan menyesal . Baru you sedar bahawa begitu banyak kali ku bersabar ku cinta kan kau .. kesedihan yang ku tanggung dan beban ku tanggung ..  :')

308656_288777541144835_100000377753534_910826_959368366_n_large

SEMOGA AKU BISA SEMBUH DAN RAWAT HATI AKU NI SENDIRI

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.