deritA.. God..

God.. Jececlyn feel so lonely in this earth.. U sent me here.U say here is the best place for a little angel like me.But i dont think also. This earth don not need a little angle like i do ,God.. This earth is cold.. :(.. Feel like i am so alone. Just like a war i'm in.. Fighting with a million person alone...Why God? I always like, i was happy..But God .. i am not.. This little angle just smile and act like happy because i dont know what else i can do.. Cry?? Yes i only can cry badly inside my heart.. Remind back today what i spend my whole day with..
When i smile.. I really happy?? When i laugh do i really mean it?? I dont feel it is me.. When i flashback all..
I know ..i dont know what is the feeling of happy again.... How it really feel. I am tired. tired... Ko org semua berkwan ngan sya..sbb pa??sya rasa ko org kawan aku saja saja je kwn ? Bila perlukn aku.. Ko org bru teringt.. tapi bila tak perlu.. ko org buang aku cmtu je kn? Or maybe i am just cute? .. Sya tak tau..but i know some of you memang kawan ngan aku dgn ikhlas.. Layan aku dgn ikhlas.. seperti hidayah,lim, papa radzi..
Atikah.. tpi lim, papa radzi , atikah.. dh tk ley jumpa selalu mcm dulu.. :'( serius .. Jgn lupakn sya.. Aku teringin sma skola ngan kamu semua.. papa radzi jdi cikgu.. :( tpi.... semuanya dah berubah....berubah.. Aku nak perhatian.. aku nak seorg yg betul betul serius berkwan ngan aku.. Nak cerita kat mama???
Mama kndung? mama tiri?? mama kandung .. jecec mmng kecewa .. mama tingglkn jess mcm tu je?? Masa tu la jess paling perlukn mama.. jess ingin kasih sayang mama.. tapi mama kejam.. mama tinggalkn jess..mama tak pernah berasa bersalah ke?? sekrg bru mama rasa bersalah? tak rasa dh lambat dh ke?? Dh berapa bnyak air mata ni jtuh dri empngan air mata jess.. Napa tinggal sya?? God why??Org lain ada kasih syg dri mama kndung.. jess pulak cuma ada kasih syg dri mama tiri.. Napa mama kndung tinggalkn jess??Skrg bru mau balik kat jess? sbb msa kecik jess hodoh??Jess dh lahir ngan muka hodoh.. jess pun tak dpt buat apa..jess dri perut mama...dri rahim mama.. tapi mama  snggup buat camni kat jess.. mama gugur kn kakak dn abng jess ..napa tak gugur kn jess skali..buat derita sgt jess hidup..sgt sgt derita.. setiap kali..bila kwn ckp.. atau gado kwn.. kawan pernh ckp jess anak haram..sakit hati.. teringat kat mama yg pernh tinggalkn jess..tak ada orang nk kat jess....apa salah jess?? :'(mama syg kat adik je.. tkder org syg kat jess kn? tkder org nk jess kn??? God.. sent me back to ur side again.. tkder org mau kat jess ..tkder org mau kat jess.. tkder org mau kat jess.. tkder org mau kat jess.. tkder org mau kat jes..tkder............









mama kaya so what?? dgn beli ni dn tu dh bole tbus sgalanya?? napa pompuan mcm kau ni jdi mama aku !!
aku bnci kau! i hate u !!!!!!!!!! kau tak akan dpt tbus segala yg pernh kau buat kat jess mama! Jess bnci kat mama sgt.. sgt !! mama hutang terlalu byk terhdp jess.. dgn duit yg mama ada ...tk akn pernh dpt tbus !!!takder 0rg fhm derita jess.. tkder !! tkder ! just teringin sgt nk bunuh diri..bila tgk kat tgn.. jess teringin nk toreh tgn jess... biar mati ! snng sikit ! hahahahaha hbis derita jess.. habis..tpi.. god never accept my soul..:(((((.. mati pun susah..hidup pun susah

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.