When i about to cry..

I try to stop my tear fall from eyes.. I tell myself.. now is not the right time.. i cant cry at here. Not here..
I have to be strong.. There is people want you jess.. Example! God ! God want u.. Papa .. stepmama, sister, brother,bestfriend, boyfriend wanna me.. I am not alone.. there is a someone who will need you jess. Be strong, dont let ur tears fall... bitch such as them don deserve my tear.. Bitch ! Everyone re ! Lol.. kinda rude ??
So what??? I am just enjoying myself.. Bitch kau.. kau pndang aku camni apasal? aku hntar dh kerja aku ! Yng kau buat muka camni napa?? F*** k ! aku siap kerja kau.. kalau aku tak siap bole la kau tunjuk muka ko camtu ! Macm mna aku nk respect kau ! .. kau ingt kau ialh..... bole tunjuk muka kat aku ! Fine jess sabar! Marah kat hati je !!! Fikir balik..buang masa aku marah hang ! Hang bukannya apa sangat ! U re just a small tree in my world.. so nothing much mean to me..!! nasib baik aku tak tikam kau guna gunting aku kat poket aku!
Sabar jess.. fuhh.... Bila sediy .. Ada kelas cikgu dayah je mesti happy balik.. enth napa.. mungkin sebab cara cikgu ajar.. sayang cikgu ! bad mood btul kelas english tdi..lps masuk kelas cikgu dayah.. Feel happy back! :D..serius.. some of teacher re racist ! puuiiihh ! tak adil !byk cikgu aku tgk camtu.. loser la ..As a teacher be fair.. tak kira kaum.bangsa dn warna.. Kata 1 Malaysia je.. Kalau cikgu tak faham apa maksud 1 Malaysia..
Bagaimna murid lain akn menconthi ????

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.