Membosankan

Diari kesygku
Hri ni biasa sahaja..Tidak ada apa apa yg istimewa. Pergi skola cam biasa..Cuaca tgh hri agak agak agak agak panas la ~ Cikgu ada mesyuarat .Sia2 buku teks Ert aku dah la berat.Fine tak pa.Cikgu Dayah pun tak mai ! Bgoihh..Cikgu math .Napa semua tak mai? Sunyi la cikgu cikgu comey ~ Hehe bgiku cikgu math and Bm ni agak menarik perhatianku.Mereka ok la lucu xD..Bosan laa.. Nasib Loganavina duk seblh aku kat kls.Dia tk hbis hbis ngan cite dia nk pilih laki mana...Aishh aku tau dia sbnrnya cuba sgt sgt nk study sbb tu duk ngan aku yg sentiasa forever dn jauhi dari kwn dia yg lain.Hurmm.. Hri ni terlalu byk free time buat aku agak rindu dia sikit..sikit saja.. tgh cuba lupakn dia... ish ish ish.tk baik pikir psl dia. pi main jauh jauh memori .Aku nk happy always .Memory yg tk spttnya muncul tlng jgn muncul ley?? Aku tk suka k !Aku sbnrya rasa cam nk single ...Nk tunggu dia .. Tpi aku rasa mungkin ke aku ada chance? tkder rite..hurm aku tk mau jdi mcm pompuan yg Mak Cik Laila ceritakn..kesian ..Hri ni perhimpunan.Sush nk handle .Dayah kat ats pentas kalau dayah ada mesti aku jdi ganas dn garng.. Bdk form 1 agak payah. Budak form 2 lagi la payah sabar je la aku.Masa balik hujan rasa cam nak nangis.Sebab nangis semasa hujan tak ada orang akn napa tapi aku masih kuat lagi.Aku akn maju ke depan :') Btw bestfriend aku dulu fb..Dia dah back sebab Birthday aku dah dekat so dia sekarang on9 Bestnya :)Gembira sebab tk lupakan aku ..Bila tengok orang dating nak juga date,Aku da lama tak date.Maklum la single mingle nak date ngan siapa..HAHAHAHA.Semalam tolong Asyran buat blog..Dia pi tulis pasal aku tak mandi kat blog..Satgi aku karate gi baru tau.Sebb tiap hari dia call aku.Rajinnyer..