meeting my eldest sister and brother

helo ,


apa khabar semua ? . so my blog will be under construction . Just decide to change my blog template and everything .This is old template actually boleh tgk gmbr aku dgn miftah tu gmbr lama berzaman so ya. Yes ni first time jumpa kakak tiri and abang tiri .Kami sebenarnya tak ada talian darah but for me aku nak jadikan mereka mcm kak and abang aku sendiri . Mereka datang ke leeds bercuti .Kak aku tinggal sebilik dgn aku whle abng aku dia tempah hotel dgn seorang kwn dia . kami memang so far ok boleh bergaul just nothing much to say . Semalam aku cuti tak kerja , aku ikut diaorng pergi jalan jalan . Ikut cousin aku , belah bapa tiri aku memang penat tapi seronok. Haa satu benda Tiger anak kucing aku dah sihat risau benda jadi kat bao bei anak kucing aku dulu terjadi . Aku boleh nangis berjam jam . so lega hee. Semalam ke blackpool , serious best . aku pergi museum . and korang tahu aku actually tak pernah naik roller coster haha . so semalam first time tapi roller coster hat budak budak yg dewasa yg 90 darjah aku tak naik sbb tak ready and kesuntukan masa but aku akan try .Jujur aku bukan berani la tapi aku tak nak kalah mcm why not lelaki berani buat tak akan aku tak berani ? tapi ketaq juga kadang2 bukan semua bnda aku nak bandingkn dri dgn lelaki. semalam first time masuk rmah hantu , sblm masuk rumah hntu yg jenis ride ni first time arr kiranya . yg first kami masuk tak scary dia ada orang guide and dia mcm rumah punishment so not that bad . tapi rumah hantu kedua tu memang scary first beratur aku orang pertama . Aku ketaq weii ! aku tukar dgn abng tiri aku haha aku duk tgh and seorang kwn dia lgi kat belakang . kak aku dn sepupu tak ikut . just kami tiga . then ada sekumpulan perempuan kat belakang . memang seram ar aku jalan tunduk bawah banyak . sampai stu part scary is bila dia sampai bila view mcm hospital lantai ada darah lepas tu lampu lip lap lip lap dup dup da hati tiba tiba lelaki muncul dgn muka tutup pakai mask pgn pisau tu scary then tiba tiba dia tekan button blackout terus perghhh . ni seram gelap terus memang completely gelap bila lampu ada balik laki tu da hilang then kami mcm teragak agak nak ke dpn then belakang perempuan start jerit aduh apalagi jalan cepat laa then nak lepas bilik tu kena lalu laluan mayat bergantung dlm plastik real gila .hahah memang belakang byk kena serang aku org kedua dpn so tak teruk haha aku jahat doh aku tolak bro aku yg depan aku ke dpn bila hantu tiba tiba lalu hahah XD so bro  tk selesa pnggil abng mcm nehhh . haha in real life kami tak gelar abng or anything sini still panggil nama is not rude here  .

nnti aku update entry ni lagi dgn gmbr malas sgt nak upload gmbr sorry ye ^^




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.