Aku benci dri aku ! benci !!

108519184_large
Aku benci diri aku ! Aku benci benci benci benci benci.. oh God please show me the right way. I don want be like that anymore. God i want be your side. I feel like i am near to Hell.My every did .Napa aku bisa jadi gitu.
Hati ku penuh dengan kebencian ,dendam , cemburu,dengki ...Ya ampun..napa aku jadi camni???God tell me how to be a better person. Setiap kali ku gaduh , dn melihat dia gembira dn kasih syg oleh dua org tuaku. Napa dgn diriku ini.. God i am sorry for every did that i not supposed to did. Dulu hatiku bukan macam tu. Seorng yg lebih baik dri skrg. Napa harus ku lalui semua ni. Ku tau ku telah sakiti hati dia. Tak cukup ke ? Ku dh terlampau. Ku tahu dia cuba ubah tapi hati aku ni tetap benci benci benci! Tetap suka dia seksa. Napa aku bole jadi macam ni.Cuma sebab semua dendam itu. Aku buat begitu. Tak terlampau ke? Kan dia itu adik kandung diri aku.Darah yg mengalir di bdn kami berdua ialah sma. Napa aku buat camni kat dia. Andai la kalau dia tidak khianat aku ,pasti semua ini tidak terjadi. Cemburu di hati ku semakin menjadi. Cemburu tidak tntu hala.Aku sesat . Aku telah menuju ke arah yg tidak sepatutnya. Ku biar hasutn setan berjaya kawal diriku. ... Aku tahu aku salah. Aku tahu aku tak sepatutnya lakukan begini pada dia. God forgive all my mistakes. Please show me right away. Tolong hati aku ni hitam... Yg jahat ni. Aku tak mau teruskn semua ni lagi .Ku tak mau menghala jalan ke neraka. I want by urside. I love you God..I really hate myself . I hate myself so much.... Ingin ku tamat kn hidupku. Tapi kusedar jika ku bunuh diri. Selamanya diriku tidk akn terima oleh Tuhan..Ku ingin jdi seorg yg baik. Aku tak mahu lagi jdi mcm ni. tak mahu.. tolong la aku. Sekrg semuanya aku tnggung sendiri. Teman baik ku Lim ..tidak disini lgi.Ayah angkat Cikgu Radzi...Semuanya tang,gung beban seksaan ini sendiri.. Aku tidak sanggup lagi jdi camni. ..Aku tak mahu lagi...Tak ingin lagi. Tolong la aku .. Hati tolong jgn seksa adik aku lgi.. 317180_294340360594335_281152118579826_1139649_403683650_n_large
pasti semua org bnci aku.. Kalau tau aku org camni. Aku btul tk ingin jdi camni..Aku cuma bisa nangis
Kenapa aku ni kejam sngt?? Napa???Napa bgitu dendam terhadapnya????Napa aku rasa semua rg lbih sayangi dirinya dari aku. Napa? napa? Ku selalu ingin menang tk ingin kalah pada adik ku????
Lebih aku mati . aku jugak kesian tgk adik aku sebb aku. Aku marah,maki, jerit kat dia. Aku kn seorg kakak sepatutnya ku lindungi dia belahi dia. tpi tk aku marah dia mcm mcm. Tak hbis lagi ke hati ku dendam terhdp dia??.............. Maafkan ku ayah .. maafkan ibu.. Ku tak bisa sayangi adik . Bukan ku tak ingin tpi setiap kali ku cuba .Hati aku selalu rasa sakit dn di sakiti. Maafkn aku.. Aku sedar apa yg ku buat ni slh...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.