Kawanku :(


Dear Blog :(
 Hari ini anak murid saya Ahnaf dah pergi dah.Dah sambung belajar .Nak jadi askar maklumla.Lepas ini dah tak ada dah pembaca blog setia ini.Nak contact dia pun dah tak boleh.Semalam dia call nyanyi lagu Birthday untuk kita ! Ye la kan .Birthday dia 5th June kita 6th June.So kami pun nyanyi balik dalam versi bahasa Cina. Apa salahnya dia kan anak murid !Pagi dia call nak ucapkan Selamat Tinggal sedihlah! Tak apala setiap pertemuan mesti ada Good Bye ! Tak apa semoga anak murid saya capai cita cita dia !Hari beli ticket kapal terbang ke Indonesia ! Untuk siapa? Saya, mama dan dua adik yang nakal itu ! Hari Raya Adilfitri sambut di sana!Lambat lagi right? Masa mama turun beli ticket stay dalam kereta mesej dengan Syam !Masa first first K.O lah kami maklum saya ini kuat jealous tapi sekarang dah .Dia ada sebelas jari percaya tak?DIA BUKAN CACAT BUT UNIQUE    !!!! Saya tak kisah dia ada berapa jari. Sebab saya tahu hati ikhlas :) By the way 11  jari ini sebenar comey tahu?!Take a note !!!ok balik.Tadi pergi penang jalan jalan ! Kamera mama rosak.Kesian la jugak di katakan repair rm200++ mama cakap baik beli yang baru .Hahaha! Kaki jalan merata penatla jugak .Asyik exchange gambar dengan Syam ! Suka suka setiap gambar dia saya save sebelum tidur tengok dulu supaya tak mimpi ngeri hahaha merapu merapu :> saya suka kat dia ! saya sayang kat dia.Semoga dia bukan macam orang tu yang pandai buat janji tapi tak reti nak tunaikan janji dan mungkir janji.Semoga dia jodohku :)Kerana saya akan cuba percayakan dia lebih dalam! Dia selalu je pujuk saya ! XD .Saya suka cakap kat dia "Ye la tu mana tau awek berlambak !" Haha dia akan pujuk ! Best best .Sebab tahu hanya kita seorang sahaja dia hati dia ♥

Bahagianya perasaan itu.By the way nak cerita sikit pasal kawan ! kawan ! Ok la hari ini tak gi tuisyen.Happy juga sebab tak payah jumpa mamat tu tengok kawan saya satu gilakan dia satu mesej dengan dia! Apa yang best dengan mamat tu sampai semua boleh dekat dengan dia. Hampa sanggup cerita segalanya kat dia ! Even do kamu jelas bahawa saya bestfriend hampa yang tak pernah jemu dengar keluhan hampa !Aku bagi hampa semangat dan sokongan aku anggap hampa family aku sendiri !Tapi sekarang aku tengok ..Hurm hampa kenapa mesti mamat tu !?! Apa yang best sangat pada mamat tu !Aku dah agak kehadiran mamat itu bukan sesuatu yang baik.Tak apalah sabar saja selepas ini aku akan abaikan mereka tak akan sakit hati saya lagi dan kawan dengan Dina dan yang lain.Mereka berdua dah ada mamat tu.So kehadiran aku tak penting...