Dia Single :O Ramalan tepat




Dear Dairy ,
Remalan tepat?Single siapa ka itu? Nak tahu tak ? Nak tak?Ok perlahan lahan kita bagitau.Hari ni pagi tadi je kita stalk ex kita punya twitter memang muka dia handsome sekarang tapi fikir balik apa yang ... Memang shit. No , he belong to someone. -.- then balik dari library tiba tiba tengok dia single ! WAHHH ! bEtul ke? Hati berbunga sikit jugak la tapi cakap kat diri dia bukan untuk kita.Kita dah ada sawan.Bulan lepas kowt kita dah rasa macam dia ngan gf dia tak ley tahan lama memang true.Terjadi lagi second time. Kalau camni aku nak bayang kn dia single selamanya
kejamnya aku gurau saja hidup dia tidak mengena ngan aku.tak kisah dah. just get shock kan dia sayang awek dia , buat macam macam demi awek dia lebih dri aku. humm :P :( but satu benda true bila aku tengok dia sedih berhari hari aku sedih. Tapi bila fikir apa yang terjadi perkataan muncul kat otak aku ialah tak guna .Ergh .Hari ni pergi library sepatutnya pergi penang ayah cancel last minute naik la angin aku but aku tak ley buat oa so gi library k. Buat kerja khusus semua bahan dah bawak .So buat la banyak la. Then tak tahan lama then keluar la dah habis kerja masa ambik beg ternmpak satu laki keluar dri library senyuman . Buat taktau pun jalan gi tasik dia ikut belakang aku. Aku kaki pendak jalan cepat of course kejap takdak dah la budak tu . Then masa lepak balik kat taman tengok laki tu jalan ngan pompuan k.I got it. Buat selamba la. Dan mesej glow .Sawan kita busy T_T then dia ckp nk mai tasik makn laksa .Then tunggu dia sejam lebih tak smpai2 tu yg menyedihkn .Then bila dia smpai , dia tnya nk minum pa ckp nak carrot susu , dia pergi tolong kita order >.< haha kita duduk selamba je member dia pun ada. Hoho bila air tu smpai juzppp dh setengah kawan dia nmpak ..lIke woah.!Kita pun lala taktau then kejap je kmi duduk air tu hbis kmi blahh laa.. Pendrive dia tak bawak .lolipop dia tak belikn f#$@ . Then kat twitter dia tak follow . tak nak follow dia unfollow.Last buka fb dia follow kita dah.. hoho tau pun !Tgk twitter sawan sebenarnya agak sedih . Dia twit ngan pompuan lain. Dia tak twit kita langsung why? dia bole twit pompuan lain napa kami tak ? sedih tau. I miss you every second.Will u miss back ?And who those girl? and who i am to you? Dont suddenly lost without any gudbye.Make me worry and make cry.Diary keep this secret.. :'( Painfully hurt
Tumblr_m611w68wlw1ryzoixo1_500_large

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.