2nd time


Dear Diary,

Halooo! Hoho.Yea yea happy k * gewlong sikit * K. Ni hari kedua kami jumpa date eak? Hahaha no comment . So pagi tadi memang worst sebab mama bangun ngan bad mood .Then lambat hantar ke library. So kat kereta cubala sembang ngan mama biar dia calm sikit.Fuh lega sikit sampai ke library masuk ke bahagian kanak kanak meja yang sama jugak XD. Kat bahagian kanak kanak bebas sikit. Dia kat atas.Suruh dia cari tak dapat dapat kesian lastly bagitau kat dia nanti kaki dia apa apa mampus aku XD. Dok tulis tiba tiba orang tepuk bahu aku.Cam pusing eak mana orang? Rupanya dia , dia ajak pi naik so ok .Aku pun ok je .Then dok sekali ngan kawan feel better semua pompuan je .Lady space now.Dia tu nakal gila ambik kasut kawan dia .=.= aish aish dia ni.Kesian kawan dia. Rupanya kawan dia stu pun mixed indonesia :D wah not alone beb !Hahaha. Aku dengar lagu well dah lagu best of course goyang sikit kepala .Mereka usha semcm aku pun terkjut tnya napa ?^_^ kwn dia ckp tdi nampak pendiam je. Hahaha well dalam hati sekali music datang yea me gila again. Lalala.Then dia nak belajar cina. Dok pikir nak ajar pa. Masa yang sama perasan dia dok tengok aku .Pergh! *SHY*Buat buat tak nampak entah aku yang perasaan ke betul tak. So try satu ideal keluar dia kan suka lagu jay chou suruh dia nyanyi dan saya perbetulkan sebutan dia .But dia malu aku pun. HAHA try try je :D dia cakap malu kawan dia ada. Laa try la . =.= last last dia kami turun ke bawah la . K fine tak suka pompuan usha dia semcam lagi but i just abaikan je ! HAHA ! So dia try la ok la perlahan gila suara dia XDD . Dia cakap belajar dari asas aku pun ok. Dia pergi ambik dictionary. Bila dia mai balik ngan dictionary Chinese.Me like humm tarik nafas.. Sya tak reti baca dn tulis bahasa cina pun mcm shock ..nasib baik ada pingyin ! bole jugak i paham . dan ajar dia ! Haha dia tu memang XDD Then dia buka laptop. =.= nak tau psswrd fb dia.Dia cakap dah tukaq rupanya bohong ! Budk ni !! eee! Dia nak buka diary me like ohh no ! No no ! ; Malu la . Last last tak berjaya kami tutup mata. I am so shy. :) Of my life





No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.