Started to fall in love with pain

Dear Diary ,
Today not really a nice day however , i m still ok, still alive . Diary , today i fall down yeay from the stair. Jatuh tangga. Yes , saya sedang menurun dari tangga. Haha , jatuh guling ? tak macam drama tu.Tinggal sikit je tangga dah nak darat so tak teruk kowt, actually quite teruk , Haha. See masih boleh ketawa & senyum :') .Macam mana boleh jatuh. Bukan salah saya. Salah lelaki india yang tinggi tapi sayang tak nampak jalan , siap pakai cermin mata lagi. Macam mana la boleh terpijak kain baju kurung aku. Dia naik aku turun . Kalau tangan tak tahan kat tingkap bilik guru memang malam ni bermalam di hospital lagi la. Nasib baik tangan steady kat wall tu kuat kuat. Terus terjatuh terduduk sipu kat lantai tu. Sampai kain baju kurung koyak .Teruk tak? Nak bangun tapi rasa cam lembik duduk sekejap kat lantai. Lelaki tu kata sorry dia tak perasan ke? Ambil masa punya lama. Tanya ok ke ? Aku jawab awak rasa ok tak kalau sampai kain saya terkoyak. Dia macam blur terus then cakap tak apala. Kalau tak nak pergi koperasi teman kawan . Tak jadi masuk bilik guru, tanya guru bertugas. Sapu ubat. Aku tak nangis bukti bertapa kuatnya aku. Eng Jing Rou tolong sapukan ubat last last Chow datang . Haha maklum la Cikgu baru takde pengalaman Chow la yang tolong balut luka aku. Cikgu Jaafar tengok pun macam kesian aku. Siap tengok luka aku macam mana. :') Aku pun rehat jap , rasa cam nak nangis tapi aku tak boleh , sebab aku tahu aku kena kuat . Semua kesakitan aku simpan untuk diri aku. Aku tak tahu la napa aku simpan semua seksaan dan kesakitan dan masih mahu berani kuat. Masa naik tangga balik kelas memang kaki kawww  kaww.Hahaha .Masa dok kat kelas sakit la jugak.Tapi bila kawan tanya . Oke ke? HAHA ada apa terjadi ke? Tak sakit pun. Macam tu la perangai aku. Aku tak akan biar orang tahu aku sakit . Aku pendam je kat hati. Makin lama makin luka kat hati .Kat kelas berseorangan Semua orang gila gila sembang ketawa . Aku duduk kat last sekali lantar kepala kat tangan kat meja . Dan tutup muka ngan rambut. Air mata nak mengalir , bukan sebab kaki sakit tapi hati. Dah lama aku tak nangis sebab jatuh . Sejak kali tu. Aku sakit aku tak berani nak bagitahu.Lain la yang kepala tu. Dia sakit dalaman. Aku tak faham kenapa aku nak seksa perasaan aku macam tu.. Sebab aku takut gelar lemah ke? Terutamanya di depan lelaki :'(.. Bila aku sakit ke luka luaran aku akan sengaja tambah kesakitan dengan tekan tekan or tumbuk2 bahagian cedera. Aku nak diri biasa dengan kesakitan .Tak bagi tahu pun kat dia sebab tak mahu dia anggap aku lemah. Aku tak mau menunjukkn aku ni jenis suka dilindungi .Padahal memang aku nak pun. Tapi aku tahu mahu lelaki sakitkan hati aku dengan  menggunakan kelemahan aku. Aku tak nak. Contoh macam kita makin kisah terhadap seseorang makin dia tak kisah pasal kita. Aku ingat kalau ex aku ada masih couple mesti aku dah bagitahu dia. Tapi Jess sekarang suka sakit , Pain hurt me .But i dont care. I still liked it and loved it. Jess sekarang akan biasakan diri dengan kesakitan . Tumblr_m7qclxb9ob1rcnsdlo1_500_large

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.