Darah mengalir .

Dear Diary ,

 Darah ? Mengalir ? Jatuh ? Tak pun masa jalan biasala kaki tu herikh jalan . Bukan angkat kaki , So masa jalan nak ambik plug laptop kluar . Kat tikar bamboo ada serpihan masuk terus kaki . Macam sakit tapi ley tahan tengok kaki .Darah mengalir camtu je  . Banyak serius . Panggil mama . Walaupun serpihan kecil tu da bole buat kaki ku kehilangan darah begitu banyak , nasib baik cepat cepat stopkan . Then masuk bilik tido. Akhirnya mimpi ngeri . Mimpi tu ada dua saya . Ringkaskn cerita , masa nak tumpang kereta seorang makcik balik saya nampak dalam kereta bahagian belakang ada pompuan dan pompuan tu mirip saya , dan cara pakaian dia sama , pakai baju tido yg biasa cam atas tali then pakai jacket nipis warna merah. Dalam tu pompuan tu dok pegang pipi seorang laki tua dan sangat mesra bila nampak saya laki tu terus hilang lenyap dan pompuan mirip cam saya senyum kat saya . Sangat menakutkan . Pompuan tu matanye nampak cam dah tua . Bila aku duk dalam , i know something wrong . :'( .. Enth camna nak sambung , sebab memang buat diriku rasa lemah semangat . Hilang selera mengenang mimpi ku ini. Walaupun selama tengok cerita hantu aku pun tak takut . Tapi dalam mimpi hantu tu mirip muka ku

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.