Life story

Dear Diary !

Helooo , i really miss writing , typing in my mamamaamiiiiyaaaaa lovely blog XD . I misss this diary really much . Yeay i can update coz my laptop re having War with me . I dont think i gonna send to repair coz i am going facing exam soon . Yeay Monday exam. I really worry math and sains a lot . I dont geografi or sejarah so much coz i know i wont score . but wont fail. Just sains and math . :'( The tuition math teacher very suck . so damn suck ! erghh can i stop taking Math ? Next year PMR i wanna work hard . how? Study pay more attention in class and try to avoid my sadness blow my mind away in the class. So sad Cikgu Anas and Cikgu Ain sampai khamis ni je . :( Mereka la cikgu paling sporting . Don't go teacher ! :'(  Hari tu birthday syaneezz best hehehee . :D cikgu Ain pun ada. Yeay . Laptop ooohh laptop :( . Khamis ni kantin day . Yeay not really sound fun to me. Coz exam re across the line . I don't think so i can enjoy it. Kesihatan da makin merosot i see . But i'm still strong  enough . Hari tu cikgu kat tuition ada cakap pasal barah :'( Started to worry. Yeay i dunno why. Hmm i see Aiman dah study gila gila . Aku pulak ? :( Hmm.. Aku risau pasal dia ,Dia da nak SPM but kebelakangan ni dia mcm takdak msa nak ulangkaji .risau laaa. Apa pun aku sentiasa doa untuk dia dan kawan kawan aku :) Dayah , ohh dayah napa kau sayang sangat kat Afiq? hahahahahahaa XDDDD Aku miss moment aku dan ecah depan bilik guru dok bersua sua roti guna mulut XDD .Macam lesbian pun ada. But nooo we bestieeee :D , sekali sekala romantik dengan laki mana boleh buat camtu.. -.-
Kebelakangan ni cikgu pun da malas masuk kelas , happy jugak tapi bosan maaa. Aku dengan dia da 4 bulang jeng jeng. Heee aku panggil dia Ultramen :D . Dia panggil aku Puteri . Aku macam lol. akukan jenis ganas . Dia panggil aku sbb aku puteri dia and cerah cerahkan hari dia . Mengadakan ? >.< . Ada la jugak gado ngan dia . Tapi dia ni sabar layan perangai aku yang suka jealous tak tentu hala. Dia call aku tiga kali masa gado tiga tiga tu aku tak jawab maklum la dok teriak. Mana mampu nak jawab call. Lepas da oke , dia cakap nak call , so tnya napa nak call , dia cakap bole tak ? me like , bole .. cepat lap airmata dan tenangkan diri tak nak kantoi ngan dia . Bila dengar suara dia cam nangis , serius rasa terharu , kenapa dia begitu sabar dengan perangai aku ?Dalam hati tanya apa yang dah lakukan kepada manusia yang berkaum lelaki ni ? Bersyukur tuhan hadirkan dia dalam hatiku :) Hari ni selasaaa cutiii . hmm petang satgi jogging laaaa. Kawan dan cikgu cakap aku makin motel awwwwww >_<