Tangisan di hati , ketabahan dimuka :)

Hmm hmm ohh lalalaala . Dear Diary ,

Dalam masa ini banyak benda yang telah berlaku . Sedih memang ada , tapi ini nama kehidupan saya sedih akan hidup saya , tapi saya bersyukur sebab jika ini dibandingkan orang diluar sana ini baru katakan cabaran yang kecil . Kenapa saya sedih ? Amoi yang gila gila pun ada tangisan ? Yes , .hari tu saudara sya datang , Ivy sama umur tapi saya dikira tua sebab saya bulan Jun :) so mai la lepak rumah , kat rumah pulak saya seorang saja , papa , mama adik semua dah keluar. Then dia ajak stay rumah dia then esok gi auto city . Haha aku pun oke je , tapi risau papa tak bagi . saya pun kena jaga perasan papa something complicated in my family , tak nak ceritalah , nanti teriak la pulak . Hahahahaa Abaikan .Then stay la kat situ . Maklum orang kaya rumah besar , Ivy cerita kat aku dia break dengan Bf dia sebab Mak bf dia cakap dia miskin . Me like whaaat? Miskin aunt you biar betul rumah dia tinggal di kawasan rumah tan sri , datuk semua . Whatever bagus break la mata duitan ! Hahaha dan saya berpeluang dengar sepupu mainkan violin and my dream piano ! :D serius jeles why i cant play piano . Tapi sepupu aku sudi ajar aku kiss the rain but sikit je la maklum la aku ni otak lembap . Heeee :) Dapat in touch with piano aku dah happy gila. :)

Hmm here is why i really sad diary , diary i guess u re the best place n pillow for me to cry and share my story . Me and dia dah :( opp opp bukan break , gaduh . Macam ni raya dia busy , i know serius rasa sangat diabaikan :'( i try think positive but the way he make me feel like so sad . really so hurt .I am girl who need your attention , saya sedar , dia dah bagi banyak masa dia kat saya , :'( i guess saya ni memang haus akan perhatian dia , then dia da macam lain , what i can do ? menangis la kerja saya , yes saya sedar air mata saya begitu murah sering begitu senang tumpah kerana lelaki .apa ke daya saya ? Saya tiap malam , tak tidur lena tahu sebab apa diary  ? coz the next day dia bukan lagi milik saya , walaupun memang bukan milik saya , saya risau keesokan pagi dia tak akan cintai saya lagi tapi nampaknya , hari itu bagai semakin dekat dengan saya  . Saya tiap malam berdoa agar jodoh kami berkekalan , tapi kata hidayah betul kita hanya mampu berdoa tuhan yang tentukannya . Apa yang harus aku lakukan ? Aku sangat cintainya . aku susah payah dapat dia , last last disebabkan perangai aku , hancur lagi satu hubungan ini ? :( nak jadi macam aku ngan khairil lagi , habisla aku kalau betul . Kenapa jadi begini ? Ada aku yang terlalu teruk , yes i sure . Kerana perangai aku hancur la segalanya . Dia cakap kbye ngan aku . Apa maksud dia?end? dia tak balas mesej aku dah :'( aku akan kehilangan ultramen aku diary , why i can't have ultramen ? dia da muak ke dengan aku? aku faham . cinta tak boleh dipaksa . exam dalam proses , aku jadi macam masa aku break ngan khairil lagi ke?dia pasti benci kat aku :'( , aku cuba untuk gembira , senyum , tapi hakikat tak mungkin , tambah2 lgi aku mungkin kehilangan dia . Bagaimana aku nak senyum .
~I miss the moment you sing that song to me~ :'(#Pada mulanya aku dah oke lepas afiq cakap aku ok , tapi bila start tulis diary aku tak tau camna nak henti menangis . aku redha je :') btul cakap afiq if he do he will come back  ....
p/s: i really do love you so much , but if you really not happy be with me then i wont force you to stay your happiness is my love , as long you happy , i dont mind how much broken my heart re .. :')