Feel being rejected XD

Dear Diary ,





Diary , i feel miss you . Crazy right ? Ya whatever . Yesterday went to library with Aisyah . oke annoying suddenly speaking XD . Kak ekin tak mai sedih gila , Semua yang cakap tak mai , Nasib baik aisyah mai. N so sad saya tak dapat cari skirt hitam kesayangan saya . Terpaksa pakai putih damn .Tak sampai sejam dah comot , bagus kan ? So gelaran baru satu , Monster Comot memang sesuai gelaran kat aku , kinda anti Putih >.< hahahahahaha. Senang sangat comot , then pergi jumpa hidayah memang rindu gila gila . HAHA dia dok feed up pasal nek dia , then jalan balik pi library punya lama tunggu aisyah tak datang pun , bila jumpa peluk terus damn that moment i really miss her ! Then kami pun buat latihan form 2 , aku jelas sikit nama angle form 3 since aku dah paham :3 hahahahhaa i miss her ! really happy dapat jumpa aisyah then terjumpa mamat tinggi si dracula . Lama jugak aisyah sembang ngan dia , aku berdiri jauh jugak , sebab semua dok shisha macam shit. I hate SHISHA . Yes i hate it , disgustung kay . And cara aizat jalan or berdiri macam pondan but serius jalan belakang dracula ni terasa diri amat pendek sepak kaki biar jdi pendek bru tau.Sorry Nina. XDDD

Sakit hati la jugak dengan ASK.FM ada seorang tanya pasal khairil . aku sayang dia tak and etc. :( Why asking that , he someone i love before , jangan tanya lagi pasal dia . And who re you ? What is your motif ? Aishh kenapa tak ada orang tanya pasal Miftah?XD haha lalal n hari tu miftah call . Sweet kay , last last dia asyik love u love u .. >.< abaikan . Feel being rejected ? Hari tu ajak dia pergi library , tak boleh , sebelum pun sama hampir setiap kali :( ya , so sad right . Ajak keluar reject lagi. Hahaha but tak pa :D cheesseee smile.

Dapat free call tak tahu nak call siapa :( damnn alone again. Apa pun harap keputusan SPM dia cemerlang. That all is enough , he happy i will happy too