Merapu lebih


Dear Diary ,
Embedded image permalinkUpdate my blog from my little sis laptop XD . Sambil dengar lagu Girlfriend Jay Park :P Hahaha , kinda jatuh cinta lagu ni , sweet la jugak . Hahaha Hari tu birthday Ultrament kerja dia tido tido . Apa punya sleeping pig .Masa call dia dok tidur . Eii tambi lu tak ada keja lain selain tidur? Tembak kang. Hahahaha *Kejamm*
So wish dia macam biasalaaa . hahaha Dah tua dah ultramen kita 17 tahun ni kita baru 14 tahun beza sikit je . Hahaha Cintakan tak pandang usia .Hahaha . Hari tu ada seorang 'kawan' dia tweet dia cakap apa tak payah buang masa aku sendiri dok cinta , aku tak tau apa tu cinta . dia lagi tahu , banyak pengalaman . Saya nak bagitahu walaupun awak lebih berpengalaman tak semesti awak tahu everything . And jujur kat sini saya dah bercinta berbelas kali . Saya pun tak mengaku saya pandai bercinta . Sebab kalau pandai saya cuma ada seorang boyfriend forever . and one husband . Saya tak nak gadi dengan awak saya harap awak sedar itu . Hari ini pi tesco Yi jing dapat gaji dia belanja aku makan laksa sushi  owww best hahahahaa. Aku malu tul dia asyik belanja aku , aku tak pernah belanja . T_T jess napa kau asyik pokai ? Aku pun tak tahu hahahaha. Aku dah lama tak jumpa ultramen . Aku nak jumpa dia ! weii ultramen !! Aku rindu hang ! Satu benda lagi aku jealous tengok blog Tyyra . Terutamanya entry ini . Jealous !!! Macam mana tak jealous . Hahaha. Nak baca? -----> Marry Me sweet gila . Nanti aku da peluang aku nak macam tu walaupun berangan. Hahahahaha semoga Ultramen tak baca entry or not mati aku diketawakan oleh dia !
 
Cheeese :P