Hidup Low & High

Dear Diary ,

Actually tak sangka ada orang baca blog ni , my diary  . Kalau aku hot kat FB or Twitter maybe ada juga orang nak baca, apa pun thanks kepada sesiapa yang baca . Pentingkah follower ? Atau like di Fb? Ramai orang like . Tak maksud kita hot actually mereka famous atau benda mereka tulis kat fb itu menarik , kalau yang Hot pulak dimaksudkan sengaja ,buat kerja murahan macam tangkap gambar dedah sana sini supaya Like banyak . :) Apapun tak nak komen banyak sebab saya bukan ditempat mereka . I love typing keyboard in laptop to update my blog .

Btw , i wanna thanks Ainina :) Saya dah baca dah . Betul kata kata awak , pesanan dan kata kata tu betul betul tentang saya yang sebagai perempuan and thanks sebab bagi masa awak berharga baca blog saya . Saya betul hargainya :)  So lepas ni or tahun depan kalau aku ada masalah cinta boleh share dengan dia .Nina bukan dulu awak tulis novel ke ? Btul right? Bilalah agaknya saya boleh baca hasil karya awak?Saya pun da baca entry baru Ainina yang kelar tangan . Saya tak akan cakap awak bodoh . Sebab saya pernah juga . Itu hidup awak tapi just one Hati hati sebab silap hari or langkah nyawa bole melayang.


Ultramen call aku , entah rasa pelik . ya Kinda weird kenapa call saya ? Apapun positif. Pun sembang merapu , kami sembang macam kawan yang gila gila . Dok lu , wa .Gila sawan .Kami bukan sembang sweet macam saya rindu la , sayangla tak . Sebab tu aku suka bersama dengan dia .  I dont have to be nice . Rasa best bersamaya ,Macam mana agaknya SPM dia punya result and semua senior form 3 Pmr punya result .
Tambi Ultramen sudah mahu sampai bagi dia present Side kick jelahh XD

Hari tu pergi Baling stay satu malam . Mandi air kolam panas .Panas panas >.< Stay kat homestay best jugak . PMR tahun depan risaulah juga. Ye la Pmr kalau aku score maybe aku boleh pilih aliran sesuai dengan jiwa aku . Then SPM score . Actually aku risau Hidayah and Azilah .Mereka pun macam tak tumpu sangat tapi last exam ni azilah oke aku tengok dia study :D Aisyah pun serius Hidayah asyik fikirkan Afiq . Apapun SAG a.k.a Zinbakwe maju go go mengejar straight A not Love.

#Nak Private Blog Tak ? #