Aku bukan patung :')





Dear Diary,


Straight to point. Aku really gila sakit hati dah ;  Miftah ! What i'm to you ? Even i'm just your Gf ya didn't mean a lot but my heart re not make of steal ! I don't understand your silent how could i understand your word. Ya ya i can't understand when you lock you day ! I was left outside of your cold heart with stormy and rain outside , because you wanna protect your heart so i'm outside . Because i love you so i wait. Diary , makin lama aku makin sakit hati ... I know i didn't mean something to him. But i have feeling. Diary tahu tak dia sendiri yang ajak aku keluar then aku mesej dia , dia blas malam sbb baru ada kredit and he is on the way to K.L . Wow i was like wow good i hope you have save trip but in my heart ! Sabtu ajak keluar khamis pergi K.L .. Sure tak boleh keluar lagi , kalau awak tak boleh keluar jangan ajaklah ! Kau buat aku syok sendiri !!!! Kau rasa aku ni apa? sekejap macam tu , sekejap macam ni. Ya ma cuti sekolah so enjoy going there and here. Lucu kan awak sndiri yang cakap K.L bosan hari tu dan bagai sekarang ? Then go melaka. Bguslah sorry pun takdak . Aku memang patungkan ? Bila kau bosan kau main dengan patung tu , bila tak bosan kau bukan biar malah buang camtu kat satu corner. * Tisu segulung kat tepi + emo song* Kau tak boleh jumpa then fine , aku tiap malam tengok gambar aku sambil lukis pun dah cukup. Aku minta kau hargai aku.


Saya dari belakang kejar awak , baru saya sedar dekat belakang Mr.K mengejar saya dan akan sentiasa di belakang saya bila perlukan .Awak sedar awak sendiri yang biarkan lelaki merebut cinta ni ? Awk sendiri biarkan lelaki lain merebut tempat awak. You might not have to fight for me , just love me. But now? Kau kecewakan aku . Kau buat aku hampir setiap pagi mata bengkak sebelah mata. Kau sedar tak ? Kau suruh aku tunggu kau habis spm , aku tunggu tapi kau kecewakn aku masa kau spm , Otak kau melayang pikirkan Dia yang meracuni fikiran mu !!!! AKU BUKAN PATUNG . .

Tapi tak apalah aku dah penat sekarang . Really penat  T^T ...I love you ultramen . Terserah kat awak sekarang . :) i try my best to accept everything

Aku masih tak dapat lepaskan dia diary  . I still love him

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.