Amoi I miss and Stanger with memory

Dear Diary ,

 Amoi ? Who is amoi ? Amoi is what malay girl called chinese girl . Yes i'm label as AMOI too. hahaha.Kinda annoying but funny.Who Amoi i miss??
My school classmate the funny family friend :) Ya. Me Papa , Lai , My wife , Nicole , My daughter Jing Rou my grandchildren. i miss all of them . They re so kind with me. Hahaha . Eng Jing Rou she really damn caring . Really so so . I love her a lot not only as friend but family . Lai ? The way she act just too funny , the way she talk , really so funny she don't treat me like a stranger.Nicole? A very smart girl she treat everyone so well and tak pernah kedekut ilmu. Hahahahahahaha. XD

 Tadi pergi sekolah ya so best , tapi tak bernasib baik sikit sebab hujan lebat memang sejukk nasib baik bawak jacket .Eak apasal bm pulak?? Lol ignored it. Hahahaa. Then sikit saja orang mai T^T . Sebenarnya majlis or party ? or whatever ni buat untuk form 5 . Macam majlis perpisahan handle oleh form 2 . Iaitu kami semua yang comey , dan kuat >.< bukan aku la aku pun join sekali bantu. Form 5 tak bnyak mna sebab memang tak ramai cina form 5 :>
Tapi sedih suxing tak mai. Haha tadi main games . Games ala rancangan running man , running for money. Hahaha. Yes me hunter :>..Hwe Ying gila teliti dia potong stu buat pin . I was like wowww. Hebat and gila teliti dia.

And who is stranger? Actually stranger ini memang memory banyak dengan dia even couple sehari . Sehari ??? What you serious Jess? Ya. But why many memory . Aku kenal dia masa aku form 1 dia sama sekolah. A chinese boy , aku kenal dia masa school trip ke pantai kerachut. Actually aku tak tahu pun stranger ni wujud sampailah satu kak senior aku cerita dan suruh aku hati2 ngan stranger ni. Then pi pantai kerachut juggle tracking bru bole sampai aku ni actually badan kalau dah lemah memang lemah gila . :) then stranger nampak aku penat sangat dia tolong aku ambik barang aku. then jup jup hilang dri pandangan. Dia lelaki pertama sambut Bday dengan aku . Even masa tu bukan Bf aku. Dan first time msa tgk wayang pegang tangan. >.< kay stopp intro

Tadi stranger pun mai , aku of course meluat dengan dia , Masa aku dok kutuk kutuk dia berlalu aku belakang aku dan bisik nama aku kat aku. I was like O.O. Terkejut dah la aku dok kutuk kutuk dia. :x hehe mulut aku ni. kadang2 camni >.< then aku jeling kat dia masa dia nak buat nma dia kat pendaftaran then dia cakap ok benci sgt kat i , i blah . Hahaha . Padan muka

Do i love you ? yes i do ultramen. But do u ?