Tengok cerita online twilight

Dear Diary,

Haiii, Tadi habis tengok twilight saga part 1 je , part 2? Nantilahh ,  even new moon aku pun belum tengok lagi . Haha . By the way . At first ok starting sampai kahwin Kiss Kiss . Ergh 18sxx Damnnnn .. >..< and their kiss omoooo .Hahaha No comment .Hahaha sebab memang tut tut. Btw lagi satu cerita aku tengok Sucker Punch . Damn oke laa.hahaha tapi perempuan dalam cerita comel macam barbie doll . barbie doll ni awesome dari barbie doll permainan. Ni dia yg kat atas tu  . comel cerita macam setengah macam dalam games world. Ok la cerita ni really love it.Comey . I love it really so much !Hehehe. Rabu ni Yi Jing nak belanja minum semoga tak hujan , bole jalan pi tesco. I have to thanks to Sleeping Pig A.K.A Ultramen Miftah carikan website boleh aku enjoy tengok ceritaaa no need to download. Ni la website dia
Click Me Thanks you ya. Utlramen kita tengah ambil ujian lesen so semoga cepat dapatlah and good luck cari kerja . Haha dia da kerja tak ley on9 lama lama lagi padan muka dia.Hohoho jahat kan aku. Da lama tak jumpa dia serius!
Nak jumpa dia :< hmmm bila la nak jumpa agaknya .. arghhh. Aku nak jumpa dia . Oke gedik aku ni. Jess You Re Gedik. hahaha Gedik dalam blog tak pa jangan gedik dekat laki cukup :P. Aku nak sepak sepak dia kalau jumpa dia . Teringin nak dating cam couple lain , tengok wayang camtu. Hahaha. Selalu jugak aku berangan