Maut ialah Mati XD

Dear diary , Diary
My heart feel so weird , Tak apa abaikan perasaan itu .Mati iaitu Maut . Semua orang akan mati suatu hari . Kadang kadang orang cakap ia menakutkan . Tapi sesetengah cuma tinggal menunggu maut datang menjemput. Pada diri saya , saya tak kisah mati awal :) Yes Jujur dari hati , saya tak takut, kenapa nak takut ? Bukan sejak kita lahir dah takdir satu hari akan dijemput maut.

Pernah diri saya , cuba bunuh diri , kalau jujur pernah , kenapa?? Sebab dirahsiahkan , tak sangka Muka ni yang nampak ganas , kuat pun pernah terfikir nak bunuh diri. Biasa itulah hidup ada antara liku liku yang susah nak lepas , tapi lepas tak akan lagi diary sebab saya tahu kalau bunuh diri tuhan tak akan terima diriku . Aku tak mau :). Biar mati dekatkan ke Tuhan .  Lagipun aku agak agak tak cukup bekal lagi nak masuk syurga . Aku pun belum sempat balas jasa ibu bapa aku , aku nak hidup lagi la buat sementara tapi kalau maut nak jemput apasalahnya right? :)

Kadang aku rasa sakit kepala tapi tak seteruk dulu , agak agak tak ada apa kowt , dulu doktor check pun cakap tak ada apa . Means i am save lah , mungkin sakit kepala ini sebab stress or amal gaya hidup yang suka tidur lambat or maybe migrain. Aku pun rasa aku tak akan jadi macam dulu lagi boring dok hospital , just kinda worry what might happen to me? if really .... HAHAHA abaikanlah :)Tapi memang kadang kadang sakit , just tak seteruk hati tu. Aku bukan Sengaja nak dengar lagu lama lama atau sebelum tidur cuma aku tak boleh nak tidur . hahahahaahaha . But phone aku letak bawah masa aku tidur and tak pasang lagu. I'M GOOD GIRL :P

Smileeeee