About me and him recently


Dear Diary ,

 Hai semua , yes chinese new year everything going fine but my ang pow :( haha nevermindlah . Today got chess i get my confident. Sebelum ni kalah faris hari ni main dia give up . :D .

HAHA gambar ni lah masa aku dekat rumah yi jing , yi jing yang tangkapkan. alright back to the title hari ni kay? Maaf stalker tak suka pasal cinta jangan baca okay :) Peace


Wherever there is light , there is shadow.
Wherever there is length , there is shortness.
Wherever there is white , there is black .
Just like these nothing can exist alone.
You know what i mean ? Maybe you and me ?

Mesti jess nak cerita pasal valentine day kan? Salah nope :)
Serius kebelakangan aku agak terharu .
Kata - kata dia memang sangat sangat terharu kan aku.
Kami bertukar rahsia everyone got a dark side or may have history that destroy them . I got you know? Actually everything started like this . He went with his bestfriend is girl . I admit first i jealous , but i think he always tag her in his status surely the girl must be sibling and maybe bestfriend so i accept it. i dont wanna control him . Bila aku tanya mengenai dia pergi mana . He knows i mean . Dia terus explain . Lagipun bestfriend dia nak pindah bukan keluar berdua duaan . I understand. 

Me : Saya tak fikir macam tu saya rasa awak yang silap faham apa yang saya fikir ''
 Him: Sebab saya dah cintakan awak sepenuh hati saya''
Me   : :X ...
Him : Sya kasi tau detail sebab nak jaga perasaan awak.. saya tak nak awak sedih sebab saya keluar dengan perempuan semata mata benda lain ''

Sorry kalau tak ikut urutan sangat :') I got my dark side , he won't accept . He will leave me if he know it. You love me , but will still if you know my history ? This is what in my mind . Actually i never told anyone before family , bff , ex, ya never . I kept deep inside .I'm so afraid. Dia tanya tak nak share ke? I can't . Aku faham sebenarnya ,dia trying his best to be the best for me .Dia cakap dia terima aku seadanya dan apa yang telah aku lakukan ' So aku pun bagitahu ya only he know :) . Bila dah tahu dia tetap terima aku seadanya . Aku tak pernah sangka orang dapat terima aku . Kisah lama aku . :')

'Saya takkan tinggalkan awak!Walaupun awak pernah buat silap begitu besar .. saya takkan tinggalkan awak sebab saya terima seadanya awak ..manusia semua tidak sempurna''
' Semua manusia boleh berubah .. saya tidak memandang serious kesilapan lama awak . Benda lama tak dikenang . Ambil yg jernih . Saya dah cakap . Siapakah anda , apakah anda lakukan masa dulu .Takkan mengubah cinta saya kepada awak'






Me : Worth loving a girl like me? Why he love me that much ? Why where the strength he get from to keep on loving me . I never worth for it. *mind*
Him: Hati dan cinta dekat awak :') tolong jgn memaksa sya untuk tinggalkan awak .. saya sangat mencintai awak
.


Serius macam mana tak terharu ? mesti ada yang jealous cakap eleh tak boleh tahan lama punya nanti putus padan muka. If you said that ! or think .Me the owner here tak mengalu alukan anda melawat blog aku ni. This is my story .
The writer of my life is God. Who re you to judge? You created me ? Hell no right?


Sebelum aku tanya dia dia masih cintakan aku? Pada hari keesokkan . Dia cakap ya. I really worry tiba tiba dia ubah fikiran how? Dia cakap dah tak ada orang boleh ganti.
Semalam aku jealous yes jealous . Cemburu buta benda ni pasal dia puji amoi cantik jealous jealous errrr ! HAHAHA kay gila .

Dia tak nak aku menangis sepanjang malam . Dia sakit hati bila tahu aku nangis sepanjang malam . He was trying to stop me . I know . Honey i love you too. Terima kasih sangat dapat terima kisah silam saya tanpa hina , kutuk or jauhi saya . Even cinta awak terhadap saya tak berkurung. Aku betul cintakan ultramen aku ni. Aku doa tiap malam harap cinta kami kekal sehingga terakhir nafas kami. Stalker or maybe friend doakan kami boleh cintakan each other hingga nafas terakhir. If you all do so saya betul amat hargai and thanks a lot and a lot.
P/S: I love you . I know you love me a lot . I know it. I miss you . I wish i could hug you and never let you go. Haha saya guna phone mama berviber texting main tangkap gambar. HAHA lawak eak ? Dia ambil kesempatan buh sebgai twitcon eii tak pa sweet XD wakakak Ultramen pakai baju masa cat rumah ! Pakai jacket !!!! err

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.