ERR ! Suprise Yang Memang !!


 Dear Diary ,
Yes Chinese New Year To Myself .HAHA Gila Biar Ni Blog waaaa. So here i'm alone in my house . So alone. Yea i love it. Coz what? I'm always alone . :D Yeay . So this CNY feel better that last year. HAHA tahun 5 set ohh baju , banyak banyak . semua tak ada lengan
HAHA kasut memang aku cari lama dah . ahaha thanks Papa . haaa and malam n malam sebelum CNY aku malam jalan pergi tesco.Gila RIGHT? HAHA biarlah siapa nak culik aku ? Suruh E , E kerja . So suruh Encik H. Kat tesco lah . Nampak Yi Jing and PAPA Radzi , cikgu Nadzir. I miss papa radzi :'( serius muka nampak riak biasa but dalam hati memamg happy. Berbaloi malam tu jalan  pergi tesco . And encik H teman aku dekat tesco and we keep distance tak buat apa apa pun. Mohon jangan silap faham. Tak akan nak ajak ultramen kan? Macam betul dia boleh terbang :') . Hari tu pak cik ke3 dia bawak AHHH BIII comell ohh

Comey kan? hahahaa well . Actually ada perangai macam manusia jugak but malas nak citer at here. Ultramen minta origami yang kita buat ohh, Eak aku buat bukan kita XDDD .
 lalala. Dia bohong aku kata dekat KL. Tak guna :'( BABO ! Don't you know i miss you a lot ! HUH ! Aku ingat faiz mai pass barang je then tengok ultramen ada sekali ! Me memang tumbuk tumbuk sepak dia ! Sampai hati ! Tak kesian aku ke Ultramen sekian lama tak jumpa!! Aku tunggu kau ! Kau kejam ! But thanks ! Akhirnya dapat jumpa aku dah cukup happy la. Adik ni kacau line mulut laser . Memang gila suprise
aku gemuk . lala

yaa my papa and mee :D
nenek waaa comeyy gituuu
me sakai sekali gila.
.

Kawan call sembang lama la jugak bukan anak murid aku tapi laki jugak lah . Dia cakap ke bf jess tu baik sangat? dia pernh sentuh jess? entah dia buh something sampai jess cinta kat dia? Merapu ! Ultramen buat camni memang lawak antarabangsalah kay !For me dia lelaki oke just kadang memang POYOOO. Sunyinya aku. And aku wanna say sorry sebab baca kisah lama ultramen last kena marah .hahaha . :') Sorry sebab menyibuk lah:) Aku tolong ultramen edit blog yea masih tak pandai and no ideal. Hmm aku jealous about something and hate it bila dia boleh buat taktau, err lantak pi la !@@@%$#&%  mencarut jap. sorry. Comel kan? comel kan? pi cari awek tu .jangan cari aku kay, Hate it !!!! malas . Care too much hurt too much :') Lepas cari lah dua awek baru awak . and bini bini scandal awak kat KL tu ! Habis mood aku ingat benda ni , Aku benci . :')

P/s : A boy makes his girl jealous of other woman. A gentleman makes other women jealous of his girl.You understand what i mean right. :') I seem not jealous on the outside but inside i'm crushing in pieces .Hope you care about my heart condition. Sorry i'm not perfect and i can't understand you trying to do , sorry but the truth i'm jealous and hurting my heart.....


Sakit kepala dengar lagu errr blurr

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.