Skype with You make me. ..

Hai my blog or Diary

Im fine today , i hope you guys too.Esok ahad sekolah awesome people like me folio , kerja kayu tak start punT.T Shit oneee , erghh. Please changed sejarah teacher please i dont wanna fail. Aku tak kisah geng Hasnan nak kutuk ke puji i just put myself in my music so i dont have to give a shit what they judge on me.Senangkan?Aku malas dah la tahun ni Pmr malas nak gaduh bgai mcam bodoh je:) but kau libat keluarga aku , aku ingat selamanyaaaa

Semalam skype elok then papa tutup wifi habis rm10 aku lebih melayang macam tu , tapi aku rasa berbaloi sebab aku dapat skype dengan ultramen. Semalam memang banyak part nangis , gembira. heee . nnn kami ada lawatan dekat bilik dia malam tadi hihi melalui skype koleksi kereta memang awesome bukan senang nak kumpul , bilik dia kemas dari akuuu wakakaka teruknya akuuu , aku sedar XD semalam dia nak tido da tapi aku tak bagi dera dia , sbb aku sebenarnya tak puas lagi tengok muka , comey dia , handsome>.< hee semalam memang terharu :') aku tak nak kehilangan dia , Dear God please , he is the one , my last boyfriend please i want him n im sure i want him so much .

Walaupun mungkin ada orang meluat dekat kami ke kutuk hubungan kami , aku harap kami tetap bersama. Malu menangis , ultramen nampakkk nak cover pun tak bolehh ingatkan tak akan nampak air mata aku aishh omoo aku sayang dia , cinta dia , maybe im too young to talk about love but what im having now& facing now re not only love but true love. ayat aku tak boleh blah right tapi luahan hati aku :') i love you i hope what you said re real , because i believe in you n i had fall in love with you for too deep . Btw ultramen lepas ni jumpa pinjam jacket ley? Nak pakai semasa tido so boleh lah lepaskan rindu heee.

btw gambar tu serius sweet n comeyy errr geram aku tengok hee. Sampai sini sajalah i love God , My Family , My Ultramen , My Friends

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.