Nenek berjanggut :(

hai , diary

Just short entry this time 。Nenek berjanggut ? Yes perempuan mana mungkin ada janggut . Hari ni nampak je , first time juga . ..
Tadi petang tunggu van , van yang suka datang lambat tuuu, tunggu kat pondok sk tunku malik bersebelahan smksb. Then Rafidah bagitau nenek janggut , i thought she was trying making joke , then betul ada seorang nenek , jalan masuk bawa payung tengok dekat betullah ada janggut pakai sari , hati rasa sedih tak lawak pun di hati , i dont think funny . Hati rasa like simpati , then dia masuk cari cucu dia , and aiman bagitau rumah nenek tu jauh , bukan dekat jauh kay jauh !! Kalau aku nenek aku mungkin tak akan keluar sebab malu ,
but nenek budak india terharu hati aku , tak tentu ibubapa kita dapat buat macam tu , nama pun nenek tua but she manage to walk , it is far from house to school , then nampak dia keluar with cucu dia :( terharu nenek macam ni , then lagi tersentuh hati bila nampak cucu dia pegang tangan nek dan papah nenek dia jalan bersma , memang i was like woww hati aku da nak nangis .

Then van pun sampai then bagitau kat kak shida , shida kata lawak n simpati lama lama bila ingat moment cucu dia papah tangan dia , air mata aku menitis aku sendiri tak tau why , begitu tersentuh hati aku :'( then kak shida terus peluk aku fuhh nasib baik or not tak berhenti lah air mata aku mengalir:( Semoga nenek tu panjang umur , dan cucu dia belajar rajin rajin dapat result bagus :') Memang hati aku keras macam batu , but my religion most most important thing is taat kepada ibu bapa , hormati mereka .So bila nampak mak cik susah payah kerja aku akan sedih . Macam mak cik tukang bersih dekat sekolah dulu seorang ni , serius rapat sangat jarang cina nak rapat tukang bersih , tambah2 melayu tapi sekrng mak cik tu tak kerja lgi:( hmm mak cik tu da anggap aku mcm anak pompuan dia tauu hmm

Dear future mother , please you may be still a teenager but stop ikut boyfriend lari .Tahu tak bertapa hancurnya hati ibu bapa anda? demi boyfriend you treat like this :( hargailah ibu bapa kita

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.