Ex sweet gila

lovely on Tumblr


Hai all

Tajuk entry Ex , wow like aik apa kes jess ni ungkit ex  ex . Ok T^T jujur jealous .
Tolong jangan salah faham jealous yang aku maksudkan . Maksud aku jealous tengok Ex aku semua tengah bahagia all sekarang .Just beberapa hari ni nampak gambar ex aku dengan awek dia , Ya dua orang ex ni. I was like perghh sweet and cute couple !Serious comel and sweet kowt mereka dgn awek mereka :D ~
Aku jealous jenis sihat bukan jenis masih minat dekat Ex.I dont love my EX , they just ex ya . If i love them they will be my BF not EX. SO here i will be let you all clear aku dah tak cinta or sayang ex aku please laa.
Apa kes cinta balik ex? Seriously like huh O_O?!Seriously tengok sweet couple at Twitter , Facebook , Youtube or even in Real World make me jealous
. Jujur bila aku keluar jalan jalan aku suka jalan dengan mama or seorang . Bila seorang ni la selalu lalu lalang kiri kanan sweet couple , Gf , Bf , suami , isteri . Aku tekan phone tengok wallpaper . ''Mana awak ? hmm .. '' jujur sayu hati then aku akan tengok atas langit biru i know God re with me every where i go . Serius banyak kali sweet couple keliling aku jalan seorang diri feel like #TeamForeverAlone . Tengok gambar ex dengan awek siap gendong awek dia lepas tu dia bubuh gambar kecik dekat sebelah babak gendong dalam cerita cinta korea. I was like why sweet sampai macam ni haa? Why , terlebih sugar daa. Btw dear Ex kalau la awak stalk satu hari nanti serius entry ni bukan untuk perli or kutuk just serius u and ur awek sangat sweet and comel dan saya ikhlas di sini moga awakk semua boleh bahagia sampai ke hujung nyawa :D .

Jealous tengok sweet couple wahhh *_* Masa aku dengan ex aku semua tak buat macam tu ke ? Why NOPE ! hee sebab all long distance relationship .Ex dekat kulim tak silap 3 orang je . Ya pernah jumpa macam sekali dua saja. Tak tahan lama tak sampai tiga bulan dah break biasa dulu budak player la juga. haha. Haa sweet couple lagi satu bestie aku AZILAH ! memang gila sweet . T_T *rasa nak nangis* kenapa orang keliling semua sweet sweet. WHYYYYY . HAHA . Aku dengan ultramen sweet jugak :')  ya.. i guess so  :'( arghh nak nangis . haha jap mana tisu kidding only laa.Benda sweet , bila dia bagi dekat rantai dekat aku n pakaikan , suap ice cream , nyanyi masa skype :') ya but tu semua tahun lepas. Sejak balik dari indonesia like everything change . Haish . mungkin masing masing sibuk study ya , ya ya  :D sebulan sekali jumpa ok la tu jangan tamak sangat . Poyo Aiman dia cakap huh sebulan sekali je ? tak rindu ke? Aku jawab dakk menyampah aku jumpa . HAHAHA kidding meh ! serius esok nak pergi raya , i dont know how . Maybe pergi rumah mif , hmm tak pa jgn focused on miff . Umaira is what i searching for right ? forget jess?

Ya umaira comey :') ....not mif ..benci why chat dengan kawan semua bagai pakat miff miff . :/ dah tak ada ke orang lain ? hmmm dalam beberapa hari ni aku dah biasa macam team orang single . Phone sunyi selagi tak mesej orang dan hanya text like hai and bye :D tak pa ada juga beljar la bersyukur jess. ...Ada orang siap tanya 'Kau jangan cakap dekat aku , aku cakap dengan lebih banyak daripada Bf hang cakap dengan hang semalam dan hari ni ?' me yaa :') bukan salah dia , dia busy raya haa , and and.. haa kena jaga anak saudara layan tetamu tu yang tak text aku , n text setakat 2 , 3 camtu haa. Dia sayang aku sebenarnya *pujuk hati sendiri* dah makin lama makin merapu makin nak nangis . Da cukup jess jangan bohong dekat sendiri lagi ..

Dear Ex , Bestie , Girl please awak semua deserve to get someone love you all , saya doakan awak semua bahagia dan selalu bahagia .Semoga awak semua bahagia dengan kekasih masing masing sampai ke hujung nyawa .
^_---

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.