Sekian Lama Blog Have Been Private !



Dearly hai , 

Hai , all ya i have unprivate my blog. Kenapa saya private blog saya? I just entah tak nak sangat . hmmm i dont know how to say . Kenapa sekarang buka balik . Feel not fun everything if i private . But apa yang saya tulis masa saya private blog ni saya da save dlm draft . So maaf memang i think better keep it as draft then open .Selamat Hari Raya Adilfitri dengan kawan all , maaf zahir dan batin kalau saya buat silap or tersinggung perasaan anda mohon ampunkan kesalahanku *Ayat tak boleh blahh* Saya manusia , kita semua manusia ciptaan Tuhan , saya tak mampu balik ke masa dulu dan perbaiki kesilapan atau trouble that i had create , my life re not written my pencil that can erase or pen that can correct it by liquid paper or correction tape . My sins had been parmenant stay , i can go back to the past anymore . What i wish just a forgiveness and light that guide all member of heaven to heaven .

Saya doakan ko orang semoga result flying colour for Trial :) All the best sayang you all walaupun rasanya tak ada orang baca dahh aihh XD
 Raya Raya but PMR , SPM , UPSR re still zombie alive ! :DD Kill them with A's before they kill you with Tears :D

Facebook

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.