Pengalaman Jadi Pengapit

So hai , yo ! HAHAHA !

Hai semua , how re you guys ? Keep ur smile and be happy. Well first time being pengapit and so what ? Pengapit nia . HAHA bukan pengapit perkhawinan orang cina but melayu . Kalau kecik dulu biasa jadi flower girl untuk uncle . Im chinese seem weird do . Ok story begin here , he fetch me , then mula mula me , da set jadi assistant Ultramen , and dari awal i tau Zombie ass jadi pengapit . . So i chill je la . Sedih ar padahal awal dah plan pakai sma warna with zombie . Tapi tak apa tak sngka ultramen pakai merah ! But baju kemeja pftt . Nak sangat orang pakai baju kurung but diri ? ISHHHHH ishhhh ! Kemeja ultramen , i yg iron . Family ultramen re friendly walaupun at first rasa cam too coool tpi last last all ngam laa. HAHA . Comey baby baby depa damn la wei . Aku suka Umaira but tak berani nak dekat sebab tak nak buat dia nangis . Adam memang gila comey mata dia da macam guli tauuuu ! Nak juga my baby mata besar camtu jangan ikut aku sepet T_T.i also main dengan syafiq , hafiz ni mata cam sepet pun ada tembam chubby comey comey , but dia malu sikit dengan aku.hehe

Ultramen house memang banyak binatang when i see, fish in the aquarium in early morning i started to ehem ehem 'eyes sweating' i miss baby , baby re lucky to have owner like me . hahaha .. mesti dia harap tinggal dalam aquarium , hidup mewah kat rumah ultramen .. Sorry baby gold fish..I keep on sitting at there , haha abang ultramen , dah tegur berapa kali. I just control myself i miss Baby gold fish . i miss baby a lot .. So lepas ambik kuih , dekat bm terus smpai rumah tukar baju siap siap . Baju kurung merah , thanks to ecah :D
Then go fetch pengantin hahaha , wow style ooo , bukan da pakai baju kurung , lelaki pakai kot segak , perempuan pakai gaun yang gila awesome and trendy . I sure kak maisarh are nervous , because she ask me a few times how do she look , is she look ok . Surely normal thing hari paling penting. Then aku tengok seorang gadis ni alaaa usia remaja pakai baju kurung warna biru sebb tema biru , aku ingat dia la PARTNER Zombie . Then bila turun kereta , parking all siap biasa pengantin jalan masuk tiba Ultramen suruh berdiri tepi pengantin. To be honest i really dont know how to smile .

Me pun berdiri aik budak baju kurung biru tadi ada kan , haha Zombie pakai kemeja hitam ok la segak , nampak ok sikit dari masa dia pass baju dekat aku, .Dok iring mereka sampai ke meja makan . Macam kinda bertuah dapat duduk sekali dengan pengntin lauk dia memang membuat org lain air liur terleleh . Aku ingat aku tak payah duduk sekali sebab dia meja panjang macam limited place , Tak sangka pengapit kena duduk sekali .haha Zombie ni kuat makan je tapi tak gemuk podahh la wei XD hahaha . Bila orang habis makan aku tengok dia dok mkn pergh kuat makan la zombie . Haha all family member re so friendly .Sorry no pic .hahah Tak pa i try usha Fb ultramen kalau ada my pic i try post.Untung la zombie ass ada peminat ada orang nak tangkap gambar dengan dia ..acece btw sedih ecah n iraa tak datang :x misss u guys a lot xoxox . Aku tak nak cerita pasal Ultramen or our relationship story buat sementara ni ,i m tired .haaaa ngantukkkk tata

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.