Pieces Of Memories .

Dear blog ,

Hai , halo everyone , hai faithful stalker . Yes this time i gonna tell the story of you and me , dearly sweet stalker . I know you all agog waiting for my new update right? Thank you for always stalk me and stalk me everyday before you sleep to make sure im alright . haha . Btw im so happy to meet you.

Mr.Army , i still feel like im dreaming when i meet you . Like seriously you re by myside .Haha finally  we meet after 4 years knowing each other .I really cant believe that haha like seriously ? HAHA . thank you for come to visit me . You really so sweeet !! hahaha and gentleman . Terima kasih sangat sangat !! haha Adakah saya bermimpi ni? Orang yang selama ni support sya dari belakang dating ngan saya .haha .Happy sangat , jujur rasa masa berlalu dengan cepat macam jealous dengan kita pun ada kan? haha. Kesian mesti penat kan?Turun KL ke Kulim , check in hotel terus jumpa pergi cari saya. Kesian awak . haha First thing kami jumpa , kami pergi tasek cari kucing yang saya pernah cerita haha hebat dia ingat segalanya laa . Tapi tak dapat jumpa kucing tu punn
Haha Jumpa juga lelaki yang tak suka pakai selipar !

apa apa ? Nak cari pasal? hahaha

Haha apa la dia cari dalam beg pinky tu ye?


Muka cuba happy , sebab nak pisah daa


Buat comel cepat kita tengok siapa comel lagi haha

ratu selfie

him: tgk situ situ
me:tgk mrh ni hahahahahaa
tentera sopan bila makan tauuu
mcm adik beradik ke?

muka kami sama ke ?






tengok la saya . apa yang awak tgk tu  haa?
dia sangat jaga perasaan sya la sbb jmpa kawan kat giant pun dia tak abaikan aku , dia sempat tgk aku . haha dan sehari keluar tu dlm sehari tu enth berpuluh kali dia tnya ok tak ? haha risau sgt dia kat aku. Haha aku ni ok je la . Haha tdi kama tengok Annabelle tak seram actually , haha 3 star out of 5 . HAHA , gemuk aku disbbkn kena makan . First day kmi jumpa haha dia tnya nk beli kat mna bnda yg jess suka sgt tu ? Jess like apa eak ?guinea pig? Dia ckp haa. haha dia ingat sbb dlm otp pernh gitau yg diri ni suka sgt guinea pig ! Memang guinea pig comel ! Awwww ! Haha well seriously i don't know and today he asked me too the same thing .I kinda happy he remember everything i tell him before . He asked me where can buy donut haha he know me so well , but come on 4 years we know each other sometimes i can't even lie to him not sometimes actually everytime i fail .haha what to do he know me so well.Like always my beg will be place where others put stuff on .

HAHA wallet dia aku simpan and phone dia la . haha . then tdi  gi tesco lps mkn pergi beli kertas lipat bintng then byar and he asked napa tak guna dompet dlm tu (dompet dia) rasa cam haha napa manjakn aku sgt ? haha btw comel tak baju army yg kmi pkai ni .haha dia yg bgi sbnrnya ! haha sbb jess suka baju ada perkataan army pernh tgk dia pakai suka sgt sgt. Tak sngka dia betul beli kat jess , jess saja saja mintak tolong beli mna tau dia bgi terus . Agak teliti , dia beli saiz L , sbb dia risau nampak ketat. Haha caring arr dia . Dia ingat aku suka main tembak tembak . So dia tnya mana ley gi main tembak . Kami pergi giant smlm pun sbb nak main tembak tembak and know what i kalah ! but basketball i menang yeah tpi hri ni terbalik pula . haha . Beli buku pun dia ckp beli je tak cukup dia topupkn me like ermm tgk bajet da lari hmm . Tak payah la ambik yg mna tahap kritikal kannn. Mna tau , dia tlng ambik buku , dia ckp psl pljrn ni jgn kedekut sgt , then pergi bayar tak smpat nak bayar dia da bayar dulu cm alamak menyusahkn dia je .Kata nak tolong topup je klau tk cukup . Ni bayar terus . bila nak bayar balik kat dia , dia cakap tak ya :/ cam ish macam ambik kesempatan pulak daa. haishhh..Terharu juga , bila dia tolong beli  tuala wanita sbb lupa bawa , me: tk pyh la sya beli je .Dia pergi beli juga kat 7E  kesian kena diketawa , kesian dia , dgn kena hujann.. dia ckp tak pa .. me terharu sgt sgt serius ..Rasa dilayan bagai puteri and permaisuri haha. Thank awak ! Harap kita jumpa lagi . i will be missing u !!!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.