dinner and snapchat

helo reader ,

today i went for dinner or tea what they called here .Jimmy  , Chen and Ying Ying . The Thai restaurant is very unique , the decoration all is super awesome . I just snap a few photos a little photos. I update about this because i just say something out to feel better . I saw a man , a thai man that worked that made me remember of one my old friends long time ago . Actually i don't know why when i saw this man i suddenly remember of my old friend , maybe because he look like my old friend last time when he just finish his spm with funny mustache hahaha and my old friend is also a bit mixed of thai so maybe that why it made me suddenly remember him when i saw this man .But it was long time ago friends :) move on .



here are the photos



 lawa sangat sangat tempat and makanan pun sedap sebab makanan thai pedas manis ngam dengan selera aku yg pak cik pakai spec ni ialah jimmy uncle haha. Ying ni ialah anak kepada Chen umur 3 tahun saja tapi pandai bila duduk dalam kereta lampu isyarat merah dia reti suruh mak dia berhenti mommy stop stop .haha comey dia ni .Suka main and the best thing is dia ni suka dengan aku . Haha nak pergi tandas pun suruh aku bawa dia . Dia ni da tido seorang bru tiga tahun reti tido seorang dah tak pakai pampers hebat tak ? reti pergi tandas , tapi kena pegang dia bila weee wee sebab kan budak pungkoq kecil . Dalam kereta main dengan dia . Dia ni suka main gelatek tickles yg aku hairan satu benda dia suka gelatek boob aku , for me budak lagi tapi reti pulak cakap boob. Dia raba boobie aku , then tanya la sentuh boob kak , dia cakap nak tengok ada susu tak . -..- budak ni hahahahahaha dia cakap saya pun ada boob then dia tunjuk hahahahaha  aduh sakit perut gelak dengan dia ni .Da reti makan sendiri and pandai bercakap . Bila kita kata no kat dia , dia akan tanya why ? why ? bagus budak otak berkembang cepat maybe sebab chen aunty pentingkan displin and ying ni nakal juga kadang bila ayah dia ada but bila dengan ayah dia tak keluar sekali tak nakal sangat . Sebab bila mak dia cakap NO ayah dia ada dia akan cakap daddy say yes. hahahahahahahhaahha !!seronok main dengan dia , tiap kali nak hantar aku balik dia selalu tak mak dia boleh kak lyn (me) stay here . semalam pergi bbq kat umah chen pun sama .Da kul 9 lebih but hari cerah macam kul 7 bayang kan la dia kena masuk tido aku pun masuk bilik dia nak tengok dia tido nak cakap bye seblum balik. Bila aku nak balik dia cakap boleh tak aku stay dengan dia malam ni . then mak dia cakap kak lyn kena balik tido tau dia jawab apa ? kak lyn boleh tido dengan saya sekali hahaha then mak dia cakap kak lyn kena tanya mommy dia dulu and lain kali kak lyn akan datang lagi . Lastly semalam waktu nak hantar kami balik dia ikut sekali kejap je dah tertido dalam kereta . tadi waktu ajak aku keluar aku baru bangun dari tido petang first aku malas pi then Ying ying cakap kat mak dia 'can ah lyn jie jie come with us ?' then mak dia cakap ying ying kena tanya dulu kat ah lyn jie jie . So bila dia tanya aku pun ok sebab ada budak kan seronok sikit tak ada bosan kat rumah . 

So ada tangkap gambar guna filter snapchat . hahah comey tak kami ? dah gemuk dah but nah is ok heeee.. follow me on snapchat:jececlyngreenie ayah ying ying mat salleh so muka kacukan comey gak . but seriously handsome mana pun mat salleh kat sini tak rasa tertarik sebab budaya diaorang ada satu yg aku tak boleh terima , mereka jenis open so tak berapa taat at ibu bapa bagi diaorang normal ibu bapa pun tak kisah but i really can't accept that . ok byeee love ya , english pun ada pelat sini sikit dah . bila tak dengar orang cakap something biasa kita malaysian akan cakap what ? but kat sini it actually sound rude diaorang biasa guna pardon but aku guna perkataan sorry ?hee acah acah sopan teheee .TATA





i love ying ying !




                                                       

Dia suruh aku pakai headband dia sebab aku tak ada
dan pulangkan waktu nak balik nanti dia cakap
sweet right budak ni ?

Ni gambar hari tu saja share sbb comey hee



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.