flashback

hello reader

Apa khabar ? sihat semua cheng cheng . Ada benda nak cerita tentang aisyah .yes aisyah ha dia ni . geng france army geng aku  haha bajet gangster tak ada lah terharu dia buat video birthday untuk aku . aku cam thank you sangat sangat terharu aku save kowt and syaneez pun ada buat video menyanyi super happy ! Nak share video but payah share kat blog sorry sangat everyone . Lagipun nak respect privacy kawan . dayah wish aku . tak ramai orang wish aku but so far everything going better this year i hope so la . hadiah ? hahaha secret lerrr .

ok flashback . or throwback . Aku ni dulu memang innocent hati nipis je mcm kuli telur . i mean kulit lapisan putih tu bukan kulit telur yg keras yg luar tu . Aku baca balik post aku and i be like i wanna cry . Dulu memang tak kuat langsung . sikit2 nk nangis hahaha maklum zaman innocent sekarang hik hik hak hak setan . Sedih juga bila baca orang layan macam sampah . orang gila dota and everything sakit gak hati but now better . Dulu tak bermesej berminggu benda biasa , sekarang ?sehari je tak balas ke kejap je iphone alert tak berhnti haaa . dulu orang layan mcm last choice sekarang jececlyn is my first priority hahahahaha . bagus juga aku pun jarang nangis pasal cinta sebab so far sekarang aku bahagia . dengan siapa ?  encik sushi hohoho yes bru jeee .best juga tapi dia ni at malaysia bukan orang sini . Staff baru sushi king  . so yes handsome juga dia ni . Baik , comel , prihatin kami selalu video call walaupun dua minggu je .hik hik. Da suka makan sushi alang alang pakej dapat laki kerja dekat kedai sushi king actually dia ada cerita yg kerja at sushi king memang susah nak belajar sbb everything da packing siap but is ok ambil pengalaman la .orang dia kurus tapi pipi tembam and tinggi . hahaha syok la tu jess . haa syok juga happy ! so aku setia pada dia ni je la . sebab dia the best lagipun aku memang sensitive dengan kawan lelaki duduk dalam bas pun mcm separuh bdn je at kerusi kalau terpaksa duduk dengan lelaki aku betul tak boleh ada body contact mcm errrrr tak selesa who the fuck re you !but so far kat sini aku selamat sbb tak lawa sangat but ada juga hahahah lalala .




hari tu pergi rumah vicky best sebab ada kucing and anjing this is the heaven for girl like me .
vicky aunty animal lover dan pernh selamat kucing liar roughly sekarang rumah dia ada lebih kurang 10 ekor kucing bebas dn 3 ekor anjing .kucing dia lawa dari aku , kau dn kau serious tak bohong kucing ni memang tak bole bawa keluar uk .seekor anjing jenis size kecil lupa baka apa mcm chiwawa la then dua ekor besar german shepherd anjing polis tu tau kan . but dua ekor ni selalu kurang kalau orng datang kalau tak ada org datang rumah memang lepas dalam rumah bebas . sebab anjing ni besar dn sangat protective . bila lepas kena pakaikan mask mulut anjing sbb risau dia attack bila ada tetamu at rumah .hari tu main dengan 3 ekor anjing ni heaven tak actually dua ekor je . seekor german shepherd betina tu ganas . haha german shepherd dua ekor ni adik beradik aku cuma main dengan jesse yang jantan . sebab vicky aunty cakap sebelum jesse tak berani nak pergi dekat dengan orang and im the first one and jesse like me . well ada chemistry ni aku kan bakal vet (hopefully success) and i love jesse back so damn much nak peluk nak baring je atas jesse omaigoshhh

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.