Birthday Goal .

Hi everyone

I got one wishes is that never ever celebrate my birthday at Malaysia , benda normal l. Just sedih bila orang sngaja ingatkn birthday semata mata nak bagitahu dia tak akan bagi hadiah kat kau . Is ok aku faham ekonomi negara teruk tak perlu pun susah payah beli hadiah . At least kau cuba buat aku happy or jadi orang pertama wish aku pun dah happy . Aku cuba tiap tahun org first wish kau . Even tahun lepas aku kat UK aku kerja aku still cri peluang jadi orang first wish kau waktu birthday kau . I might not be there but i did put my effort on somebody i love . Benda terharu waktu birthday aku dari malaysia tahun lepas ialah ecah dia buat video khas untuk birthday aku . i feel so down but i realized i waste most of times focusing on the wrong friends and people .  Bersyukur gila ada kawan mcm ecah , tiap kali kalau dia nampak aku tweet emo kat twitter mesti dia akan Dm ambik berat pasal aku . Aku akan ingt friendship kami sampai bila2 . Why jess ? Why you care and put effort on people that never will care .Tapi aku ada seorang kawan dri sekolah rendah Yi Jing dia tak pernh miss wish aku tiap tahun . She is a very good friend dia akan nasihatkn aku straight forward. Sometimes i put effort on people to let them know they re special . even aku paling lemah nk ingt nombor birthday semua .Tapi percaya  . Sekarang texting adik aku dia terjumpa seekor kucing yg kenal langgar da tinggal nyawa  nyawa ikan . I wish i was there , i could hug the cat let him feel he is loved sblm dia hembus nafas terakhir . arghhhhhh stressnya . Nanti balik malaysia nak bagi kucing and anjing stray makan . Aku ada terjumpa fb seorang akak ni . dia muslim but serious dia bukan bantu stray cat je tapi anjing and pernah nampak dia post gmbr dia dgn bdk2 kurang berupaya semua  alangkan baiknya balik malaysia boleh face2 face jumpa dia . Even kat fb tak rapat just pernh sma sma gado marah org yg tak ada belas kasihan pda haiwan . tabik serious dari mereka yg acah muslimah tpi jumpa stray dog je hina mcm depa tu halal n bagus sgt . sis nak muntah kay .okay bye ,. kepada manusia yg perasan diri bgus sngt dok pandang hina kat anjing semua tolong la sedar diri . Kau pun tak halal tak pernh buat kerja haram ? couple smeua tak pernh ke ? hipokrit mohon pupus , depan lelaki pijak semut tak mati tapi nampak anjing pergh mata jeling jeling meluat aku tgk . oh yes hri ni hari ke4 ke 5 tah aku puasa :) pls duit raya tahun ni pls . hahahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.