Birthday !Chakkk !

Dear Diary ,

As you know 6 june tomorrow is my birthday so i am happy happy !XD . Today get up really so early because i get ready to do my hair rebounding ! Yahoo ! I love this morning because it rain ! I don't know why but i liked a lot :> segar aman je jiwaku. Bangun pagi ada orang call . Private number fikir macam pelik la di katakan. Private number siapa pulak ini? Dah la pagi pagi macam ini. Aku pun jawab tapi tak bersuara risau lelaki gila . Yang tiba tiba mesej aku. Dah lama perhatikan aku suka kat aku nak aku jadi awek ! Gila right ?? Seram la.. Sekali lagi private number tu call. Aku pun angkat rupanya dia . Mama kandung yang pernah memberi ku ketekanan jiwa. Aku pun ok la. Aku dah ok dah. Mama wish happy birthday kat aku.. Mungkin sebab mama kat England so different lagipun masa call dia cakap kat situ dah pukul 1 pagi lebih dah baru habis kerja .Kesian la jugak entah kenapa hati yang tenang kali sembang dengan mama.Sebelum ni penuh dengan kebencian . Apa pun aku bersyukur sebab dia ingat lagi :) Habis jawab call dia keluar dai bilik buka tingkap. Memang tenang masa tu jiwa aku. Aku memang tak sangka aku boleh hadapinya :) Aku sangat gembira. Yi jing kata nak wish aku first nanti tengah malam.Hahaha. Lala . Khadijah dah wish aku. Syukur sangat2 dia ingat lagi birthday aku :) .. Sayang hampa yang ingat .Thanks Sofea, Mama, Khadijah , Yi Jing , Aimuni and Ashraf. :) Ko orang memang terbaik. Sedih gila aku dengan simsimi semalam dia cakap aku forever alone. Jangan perasan .Kay aku sedar memang aku dengan Syam tak cocok . Dia handsome , senyuman sweet and cute ! Aku hodoh .fine . Sakit hati la juga Tapi abaikan saja. Esok keluar dengan Sofea pergi library . Entahhh kat dia cakap nanti nak teksi pergi Landmark. Whatever aku akan pakai Gaunnn !! Seram Right?SYAM ! semalam dia call aku masa tu skype ngan budak .. Aku pun cakap la dengan dia. Gembira la dapat cakap ngan boyprenngg . Sebab at last dia ingat aku. Aku sakit. pun baru dia tahu. :( . Tak pa sabar je  Kau yang tak bagitau macam mana dia nak tahu. Dia pun bukan tanya khabar aku. :'( . Sediy hari ini dia mesej aku petang tu pun pasal Simsimi . :( Then dah tak balas mesej aku. Nampak sangat ..:( Kecewa dengan kau ada jugak la Syam . Tapi aku kuatkan diri je la. Tengok nanti tengah malam kau ingat tak.Kalau tak serius aku frust ! :'( Kau tak nak balas mesej aku ikut suka hati mood kau je. Kau ingat aku ni batu ke? At last cakap la kita sambung mesej malam nanti ke apa. Ni tak terus blahh je ! Nampak sangat ! Kau macam tengah permainkan aku sejak hari tu kau buat aku nangis ! Thanks la wei . Rasa sedih sekrang tapi tak guna sekrang aku nak gembira !!! Aku tak nak habiskn air mata aku kat kau hari ni. I want be happy girl

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.