Masuk Hospital




Dear Diary,
Diary , me ! Masuk hospital. what the hell? aku pun tak tahu.Yang jelas ialah malam ahad tu kepala sakit macam dah nak pecah dia sakit dari dalam saraf saraf. Mungkin sebab selama ni setiap malam tidur dengar lagu phone bubuh bawah bantal la. Sebab tu sakit sampai macam ni.Lepas ni , phone kena letak kat luar, kena tidur awal. Tidur tanpa music is the worst . My life end. tapi untuk kesihatan aku kena jugak, aku terharu tengok parent aku jaga aku. Malam malam buta bawak aku pergi hospital dan jaga aku sampai esok pagi. Terharu parent aku dah lama tak cium aku . T^T. Rasa rindu kasih sayang macam tu. Maafkan sya papa mama menyusahkan ko orang selama dah suruh jangan buat saya buat jugak T.T ingat saya betul rupanya saya salah, tak semua mereka cakap tu mengarut saya yang selalu ingat diri ni dah matang.Saya ni yang selama ni yang tak reti fikir. Btw doktor cakap kepala tak der pa. Kena jangkitan kuman , dan darah putih tinggi tu je , Rasanya oke. Tapi i know parent aku risau pasal darah putih,.. Aku kuat .. aku tak akan apa apa. Hari ni 12/6/2012 ru aku sedar, aku msuk hospital 10/6/2012 . Dah la cik adik ni datang tiba tiba pagi ni habis bocor nsib baik . Tadi turun beli. Patut la kebelakangn ni makan banyak ingat kn sebab memang musim makan kuat.Aku pun hairan awat aku makn kuat sangat .Fuhh nasib baik sebab cik adik nak datang. Dan memang setiap kali seblum cik adik nk dtg akn jdi kuat makn tu ka satu satu nya tnda nak datang .. HAHA Aku tdi curi curi beli lolipop ! bestnya ! bestnya ~ padan muKA !!hahaha orang suka ejek aku sangat .lala. Setakat ni everything is going fine :>
sekrang kat hospital KPJ .dan kat ward biasa add up sikit. mlm aku msuk hospital aku ingat lagi syam call aku. masa aku macam nak nangis . sorry syam. aku masa sakit kepala gila ku mesej dia lgi, tpi dia tak bls. hurmm :'( sya tk couple pun dgn siapa skrng sya tkder boyfriend, . sya hrp awk fhm. sya break awk tk semestinya sya pi couple ngan orang lain. sya tk ckp sya
suka orang tu je. sya suka awk jugak, tpi sya tau apa pun sya kat mata awak tetap pompuan jahat :') sya terima je..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.