Hang Out :(

Dear Diary ,

Hai , i feel sad again . :'( Yea who cares right? Sabar andai itu semua di takdir tuhan . Hari pergi landmark , lamabat jugak pasal adik la tak balik balik . Kena pi sekolah cari dia . Aish dah kena hujan teruk . Hari ini tengok wayang Istanbul Akan Datang , best oh. cerita tu lucu gak . Lisa serius comey kowt dalam cerita . Tapi ada part sedih bila Tomok curang. HAHA biy please give second chance kita balik KL dn kawin , Beto pulak sya tak minat peluang kedua saya mintak satu pelung saja . Sweet right? So kalau tengok tak menyesal , duk tepi haziq ke haris nama dia kembar maklum la . Tapi kembar dia lagi satu tak datang , kembar ni adik Aisyah bukan new pakwe okay ! :D Azilah dalam wayang pergh manja la sangat dengan Danny dia , memang jelly pun ! XD sweet couple mah . Masa nak cari adik tiba tiba azilah call dengan suara yang macam perlu pertolongan . Terkejut jugak tapi aku mesti ada something dan hati aku kuat mengatakan pasal Dia . Hmm memang betul dia ada masa tu , tapi dah tak de jodoh , tak dapat jumpa , mungkin sekrg bkn masa sesuai untuk aku jumpa aku tahu Tuhan sentiasa dengar doa aku . Memang aku nak sangat jumpa dia , walaupun mulut cakap tak nak meluat la kat aisyah dan azilah . Hati ? Cuma tuhan yang tahu . Dia text aku cakap tak ajak . Memang pun macamla dia dok text aku la kan ??Then dia cakap tak ada kredit baru top up okay aku percaya kalau bukan sebab jumpa azilah dengan asiyah kat Landmark ingat ke aku ? Hmm :'( Kerja aku kebelakangan ni tunggu text dia je , macam la dia akan balas , tu pun tadi text ngan dia sekejap ,sebab dia balik kampung so tak dapat jumpa . Tak pa :') dia ada kerja nak buat so nanti text semula . tpi malam da tk text pun . jess mengerti la dia busy . Dia bukan sengaja .Tapi .. jujur memang aku fikir bukan bukan , macam mana aku tak fikir bukan bukan kadang kadang dia bagai sengaja nak jauhi ku.Apa pun aku kena percaya pada dia .Tapi bagaimana kalau percaya dikhinati ? Jess sabar .

Cikgu Azwar pun ada main bowling dengan budak kelas 2 I . Aku pun join sekaki tapi tak main bowling just dok semeja kat food court . Cikgu dah la pindah dulu kawan semua panggil dia pak saudara aku . Aihh. Lepas tu pi jumpa kawan azilah , mamat ni (senior aku) ckp bahsa mandarin ngan aku cakap " you re so beautiful " i say thanks you je la . then dia cakap kat sekolah aku sombong. Sorry memang aku tak minat bergaul rapat dengan laki, awat aku rasa dia cam nak ngorat aku ? Gatal punya olang .Aish prasangka lagi. Sbar then beli pizza , and so sad aku nampak perempuan tu serius hati aku sayu rasa nak nangis :'( . Aku tak benci dia just aku tak nak nampak dia . haish :'(Mana awak ? saya rindu awak , rasa bagai berbulan tak text dah . Awak , dont forget im waiting :) I always love you .. :'( Serius again mana awak ? I wish you miss me too .:'(

P/S : Jealous Azilah dengan Danny , dan aku turut happy Azilah bahagia. And I miss you . . And all the best for your SPM. :) Please aku wujud , i'm not invisible it hurt when get ignored . Sorry i love you ...