99 origami :') Tears



Dear Diary ,

Well saya memang tak sepatutnya buka blog or update blog but benda yang ni aku sebenarnya lama terpendam :') Izinkan kali aku luahkan padamu blog ku :')Well chill no emo emo melampau nanti nangis 3 hari 3 malam tak makan aku juga yang susah diary aku ini mana perlu makanan -.-'' Aisseh XD



Origami kat atas ini ada 99 sikit je kan ? Hasil why not 100 ? Because it had meaning behind it . Well benda ini actually dah lama aku buat yup siap sebelum 3/Disember/2012 . Aku sebenarnya ingat nak bagi dekat masa birthday dia , but aku fikir balik . Mana mungkin dia nak benda macam origami . Origami meanless to ultramen . Origami perempuan mana pun boleh buat kan ? So kalau aku bagi mesti kena ketawa dengan dia je right . Apa yang best origami . cehh Bagi free tak tentu orang nak right ? Dia lelaki , lelaki bukan perempuan kalau lelaki buat origami lipat sndiri kertas potong sendiri , dan setiap origami ada semaian cinta untuk si perempuan mesti perempuan terharu gilakan ? Aku tahu dia lelaki aku hidup realiti . Manalah ada orang bagi origami untuk birthday . Bodoh silly stupid monster :( . Kenapa aku suka buat kerja bodoh ? Oke 99 origami bermaksud kalau bahasa mandarin sebut jiu jiu it mean like represent like the meaning last long , :'( patut ke aku bakar semua origami ni ? Apabila jarak antara kita makin banyak . Aku nak bagi kat dia , but it stupid , nak bagi orang lain ? Sorry i'cant apabila setiap lipatan dan setiap satu origami ada cintaku terhadapnya  . Simpan ? Aku rasa nak nangis bila tengok . Aku ingat lagi bila buat origami tu aku nangis sebab teringat tweet dia . :'( Ini sahaja ke aku nak luahkan kenapa aku masih terasa banyak bekas yang ku ingin sampaikan . Aku akn update blog lagi maybe sabtu . :') itu sahajalah , biarlah tak orang baca . Ultramen saya bodohkan ? Adakah patut berfikir nak bagi present macam ni.


P/S: Cerita setia hujung nyawa kinda sweet teringin nak pinjam novel pula :D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.