Anger Hai ILY

Dear Diary ,

 Perangai lama aku dah balik awesome dak ? Ya Anger?Tak tahan kowt gila bising kelas tu semua pakat berat punggung main jerit jerit panggil kawan ? Hoi ! bangun pi tempat kawan dok jerit pa? Erghh ! Aku memang cepat stress , then bagus Sakit Dada + Sesak Nafas ! Puas hati hampa? Budak kelas india aku memang teramat bising doh dua kali aku jerit yeay selang tiga kelas pun boleh dengar jeritan aku hebat tak? Jangan buat aku naik angin. Aku sesak nafas ada orang ingat aku nangis? lol for what aku nangis aku sesak nafas je pun. Tapi agak terharu bila ada orang berat , sabar je la nampak aku perlu jerit setiap minggu :')

Hari 9/1/2013 birthday mam awal gila right? nampaknye duit aku kumpul cukuplah beli hadiah apabila bila rehat ikat perut tak makn :') i love you mom cantik gilakan mama :DDD hehe selalu nampak muda jealous aku ! LALA . apalagi aku nak cerita ? haaa itu mamat punyalah banyak buku latihan pmr dia tak nak bgi aku . berat gila hahaa but btw thanks . haha buku latihan dia ada 6ber ic careless noh apalagi saps . result bagus juga ! hebat. Haritu jogging dengn mak cik tu , hmm dia bagi aku ceramah suruh aku pergi ambik tuisyen sbar je la. aku confused . Hmm :( Chill je la , ramai stalker bahaya tul , stalk boleh but please tak perlu la dok jadikan gossip . mohon kerjasama anda :')  Apapun sayang hampa . Kalau benci aku , aku tak kisah  just jangan cari pasal . Btw Maxis sial :( dia ambik kredit aku , sial sial aku tak hutang kau punnnn kejam gila kau , aku nak text orang tak bole :( internet aku guna home wifi , apasal kau ambik dulu hang tak ambik kredit aku awat sekarang ? wat the shit bullshit , kay fullstop nnti sesak nafas lagi .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.