Payu Dara ? Mama Kau Tak Ada Ke?!Idiot Boy




Dear Diary ,

 Hai , lama tak update right bagus stalker semua lari . HewHew. Aku i guess tajuk entry ini agak tak sesuai untuk para lelaki . Yea , okee .Here is the story about my entry . Haa'aa aku actually sihat saja , just sakit perut biasalah adik kesayangan aku datang melawat(Period) Mohon lelaki stop reading this entry tu pun kalau ada stalker lelaki. LALA ~

 My story well , berlaku hari pa ? Entah macam ini hari tu dekat sekolah teman kawan aku pergi library . So lalu kelas 2g then bila aku lalu ada lelaki cakap 'Tetek besar , kau sedar tak orang usya tetek kau' oke damn terasa . Walaupun entah betul besar ke tak! er lol . Aku perempuan okay , yang kat situ just me and my friend je perempuan. Amboi kau dah hidup lama?Aku macam sabar tapi tak boleh tahan aku masuk kelas tu aku maki Zaidi sebab aku tahu kerja kat situ semua budak form2 siapa berani Zaidi je Form 5 . Aku maki dia then dia cakap ada aku sebut nama hang ewahh ewahh , 2g semua lelaki don't give a f*ck . Memang tak mention name pun , then kau boleh cakap macam tu sesuka hati dah lah tempat awam ada pelajar form2 okay ! Aku cukup meluat lelaki yang tak reti hormati . Sesuka hati kau nak cakap pasal tetek . MAK KAU TAK ADA KE??? HUH? Awek kau ada kan ! Awat tak cakap macam tu !?! Awek kau bukan gila sporting ke? Aku menyumpah dia teruk teruk. Damn teruk but know what he deserve it ! :DD Then perkara yang malang ialah aku pergi library nampak muka dia serius i was like kecil sangat ke dunia ni? Aku nak muntah ! Hitam mengalahkan bangla bukan aku nak hina kau , hitam tak pa tapi mulut tak reti jaga otak gila blue ! Kau memang patut kena langgar bas , kau kena langgar kereta tak best sebab pa tau ? Sebab no pain bila kau kena langgar bas badan kau hancur ! Erghh melainkan kau insaf , semoga mama hang tak dapat anak macam hang pada hayat akan datang kesian mama hang ! :< pity to your mom , rasa nak bagitau kau mak bapak hang je !

Aishh penat nak makilah . Susahkan jadi perempuan , tetek besar problem , tetek kecik problem. eak ye ke? Bukan tetek kecik senang ke , lari no hal , lompat no hal. Besar ingat best ke? Susah tau baju aku tak boleh pakai sebab bahagian tu je . How sad right? And sometimes bila aku jalan aku rasa macam payu dara aku diperhatikan . :( sedih gila .  Aku bukan nak hina orang payu dara kecil or besar but the fact , perempuan mempunyai payu dara is memang problem . Tau selalu sakit tulang belakang bukan bahagian pinggang but atas lagi . Sebab nak support payu dara je . So bila aku gemuk tak terasa sangat beban , and bila perut buncit tak nampak sangat payu dara tu :') so dont ask why each year my weight increase . :'>
Mungkin payu dara aku tak besar but for me it feel memang besar dan memang penat..

Lelaki , i know so hard to kawal Nafsu , but sebagai seorang lelaki think of it jangan sebab hasutan setan kau cemari seorang gadis .I don't blame boy for 100% salah perempuan juga bila pakaian menggoda right? Masing ada salah , tak hairan kena rogol kalau pakaian menjolok mata kan? Lelaki kalau perempuan pakai terlampau sangat tegur la . I know this issue is really so sensitive . Sorry :)

Jececlyn re oke? Honestly tak lah sangat . I wish my ultramen can fly to me. Maybe by seeing ultramen i will feel better. I wish you were here . I need someone by myside . I kinda sad with mr.k atitude but now what life have to go on. Ultramen ? Where re you . Can sing some song to me :< I need it .. hmm :'( actually aku sedih tengok yi jing macam ni , and bila tahu sesuatu jadi kepada seorang perempuan yang teman aku dari kecik macam sahabat but tak boleh story kat sini ni pun aku aku baru tau. Demi yi jing aku sanggup Jalan pergi rumah dia , sebab aku tak nak kehilangan bestfriend biarlah penat mana sekali pun kaki sakit teruk pun aku tak kisah . I wanna hug her and cheer her up :'( i feel so useless i can't help yi jing. forget his ex , n this girl . Rasa nak bunh je lelaki yang tak guna. Kenapa lelaki ko orang sakiti perempuan bukan protect . Da mati ke lelaki sejati macam papa? :'( kecewa Tak Nak Kawin , Risau Kawin Lelaki Yang Tak Bertanggungjawab Dan Ego Setinggi Langit . Tak ya kawin beli patung besar ultramen nanti simpan kat umah jadikan suami . Oke panjang gila da entry ni. Tata Stay strong jess. Semua orang ada kisah gelap termasuk aku ;')

Lupa , dia nyanyi kat aku , omo cair kay ! Walaupun dia penat , dia tetap nyanyi kat aku , teringin nak jumpa ultramen but sabarlahh. N know what dia boleh nyanyi lagu Jay Chou. Kira hebatlah walaupun sikit sikit , but sebutan oke ! :D Nampaknya dia betul suka lagu tu kena la salin lirik . :3

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.