Budak sekolah nerdy ^^



Dear Diary ,
Mustang ring i love it ~Peace

Sekolah dah bermula , kembali kepada student life . Ya 15 now , Pmr is my new husband ^_^. oke hari ni second day how it going? damn perhimpunan lamanya , kata kata aluan pun panjang gituu Bm A++ Haha sabar sajalah . Sad story ialah , first aku kelas 3D Ecah 3G . sedih aku takdak geng , duduk seorang kat kelas i liked senang sikit nak belajar , happy jugak cikgu oke je semua . Then lepas rehat masuk kelas lewat ada cikgu nak jumpa . Lol . aku kena pindah pergi kelas 3F me was like T^T. Bila masuk terkejut , aku kena masuk kelas ni just because i didn't take chinese class? Dam T^T not fair aku seorang saja je Cina.Tak pa try be chill , hmm kinda worst but i still oke. I love you PMR love me back :')

Kelas serius bising tapi aina ada fuuhh . lega. :) .So sad , bila lalu dekat perhentian bas ingat dia , bila lalu jalan tu , McD , sekolah dia. :'( Damn why i miss you ? Cheer Jess , stop missing a lot , be happy . :) . Hari tu baca twit dia , dia naik motor lagi. Ke memang dekat K.L transport dia motor? Ultramen please be more be careful. :) . Next stop stop about ultramen . HAHAHA. Kelas F memang sesuai for Fucking damn shit , sebab banyak budak lelaki yang aku menyampah .Yang lain okla . :( I miss Lai , Jing Rou , Nicole . Kelas Dinamik saranghae !


Jogging yup hari tu jogging dengan E . Nama panggilan dia memang E. Yes baru kenal tak lama jugak , dia sama sekolah dengan Ultramen . Tapi dia dah kerja , so kinda rapat just style boleh bergaul sembang dengan elok so goodlah . So aku selalu seorang saja budak perempuan yang jogging dengan uncle and aunty . Bosan mereka dok cakap pasal sekolah cina , Me ? Aish hari tu jogging dengan mak cik tu satu round , masa jogging nampak cesar , keluar dari rumah gilbert (jiran aku) . Dia dok senggih kat aku , aku pun gelak dia dok basikal then aku kat belakang dia dok pusing belakang . aku naikkan kening , like 'tengok pa tengok ' XD.Then jogging dengar E. Haha lawak lawak .Aku jalan kaki dia pulak naik motor nak cari tempat letak motor E , lepas jogging aku nak balik rumah dia punyalah teman aku , i was like , aisehh nak sampai rumah dia macam naik atas kesian dok atas dok tolak dengan kaki .Aku suruh dia baliklah dulu aku ley jalan sendiri dia nak jugak teman. Aish . -.-Dia sebenarnya cakap nak tumpangkan aku senang sikit balik. But me Jess tak suka naik motor dengan lelaki kalau perempuan ok but lelaki sorry . Geli Me budak perempuan yang ada adab okay . .Kami just bff saja . nothing more nothing less :) Gigi E comey hahaha . Bila jogging dengan dia terasa diri ni pendak :3

Mr.k :) thanks mesej saya and cheer me up :) . Ultramen please take care . E semoga persabahatan kita kekal macam ni always nothing more !

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.