Why ? I feel so lonely


Dear Diary ,

Hai diary , well i'm kinda lazy actually to update . Since i feel like no one even care about it. Benda yang sangat sedih , bila aku rasa sedih , aku text , viber yi jing , tak balas i know dia bukan sengaja , text , khairil , syam and who ? lupa no one reply. me ? :< Why ? Kenapa layan aku macam ini ? Kawanku mana hampa? Bila text ultramen dia nak gi birthday party , me like hmm better jangan kacau , biarlah dia happy happy enjoy . Aku ada bantal busuk untuk nangis . Nak story dekat blog mana boleh aku buka laptop on thursday , Friday & Saturday saja . Hanya bersendirian , aku dah sedia 'benda tu untuk makan ' banyak biar over dose . :') since that the best way i can sleep and forget how pain it re . Kenapa aku sedih hari tu? Aku lupa puncanya . On the moment curi curi bawak benda tu masuk bilik and segelas air . Baru buka nak ambil ada orang call . Know who ? Anak murid aku . Yang ada dekat kem tentera . Aku serius terkejut and kami sambang dekat dua jam lebih . Ya entah apa yang kami sembang since lama tak contact but dia call sekurang kurangnya aku tak akan sedih sangat or hadapi sendiri.Then kami mesej lepas habis call , dia merayu dekat aku , jangan buat macam tu makan benda tu macam tu lagi . . Me hmm oke . But bila aku dah sedih sangat aku 'mungkin' tak dapat kawal diri. Pada keesokkan hari tu , serius hati aku sakit , dada pun sakit nak nafas pun susah serius aku tak tau napa ..Aku betul perlukan orang bagi semangat , but bila aku nak mesej mereka , i remember they will never care , mesej aku pun tak balas . Aku tanggung sendiri aku text Anak Murid aku . Dia tak balas aku faham . Then bila tutup lampu pasang lagu , bantal busuk dah peluk kuat kuat ni nak nangis ni , yea sekali lagi ank murid aku call :') Ahnaf thanks a lot for being there when i need . But aku rasa sedih juga sebab aku harapkan tak ada di sisi saya bagi semangat . Kenapa dia dan bukan dia yang lagi satu ? :'( .. Then khamis sakit tulang hidung . Yup bukan pimple kat dalam but tulang ! Memang gila sakit :'( But what? Anyone care??? Anyone? No one !!!! Only Dearly God :') . Aku mati pun lantaklah kan? Aku ada ke tak ada didnt make a change . Pada siapa baca doakan Yi Jing sentiasa sihat oke :') Yi Jing I Can't Be There , But When You Need Me Tell Me. :') Gambar ni comey kan?





Comey sangat .HAHA.



P/S : I just wished i won't face everything by myself . When i about to cry i wish you hug and said i will be there for you , you don't need to face it all alone . :'( . I will protect you from the sadness

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.