14/4 fobia

Dear Diary ,

Hai , im fine just kinda emo for a sudden bila nampak something but nevermind just buat tak tahu :') but really emo inside bila dengar lagu Wei Yi , Wang Lee Hom 'The One and The Only One. Why ya? So sad actually that song for me. Nanti aku post la lyric. What else i wanna say . Feel too much empty ya but acting im ok . :) aku fobia , aku takut 14/4//2013 why ? sebab cukup cukup 10 bulan aku dengan ultramen . :'( aku ingat tarikh ni 15/4/2012 cukup cukup 10 bulan terus break dengan ex , ya hurt me too deep damn deep . 10 bulan masa saja tapi kenangan dah semai selamanya . Luka tetap ada , parut kekal selamanya . Bukan senang bagiku mereka tak faham.Bagi orang lain , mungkin mereka rasa aku ni jenis anggap cinta tu permainan , sebab aku buat riak selamba saja bila bercakap mengenai isu cinta. Bukan sebab hati aku batu , tak ada perasan tapi sebab aku tak nak orang lain nampak kelemahan .

Aku pun jujur dah tak cintai ex aku tu dah , minat pun tak da walaupun lama da just hope manusia sekeliling faham . Dulu aku bodoh kejar bayangan ex aku tak nampak orang yang sedia ada ramai luar sana untuk aku . Tapi kali ini tak lagi aku tak mahu kejar bayangan ex . Ex aku ingat satu mesej kau , mesej gaduh lepas break masa jadi kawan . HAHAHA biasa kau cakap kau nak tengok aku dengan ultramen tahan berapa lama right? Aku akan buktikan lagi lama dari kau . Kau jangan pandang rendah dekat cinta kami . Aku pun tak pernah cakap macam kau dengan kekasih kau , malah aku doa kebahagian kamu . So sekarang kita dah jadi kawan aku doakan kau , kau doakan aku . Easy apa kau buat kat aku , anggap je lah hayat yang lepas aku hutang kau. Apa yang aku buat kat kau . Buat bodo cukup la hahaha kuang ajar jess ni. Hmm speechless .
Do you love me ? Do you care ? I'm ugly and forever i do . :') But it is ok... Aku tak akan ikat kau selamanya . . . Tiba tiba lemah tangan menaip . Aish apasala dengan aku ni?Cinta tak selamanya indah , cinta selamanya? Hmmm AKU DAH PUTUS ASA TERHADAP SELAMANYA '. I love you , i wish to have you till the end of yours and mine last breath . But i just take a look at mirror then i feel ashamed to dare think like that .. One day when you bored you will give up and stop holding on me and started let go. Sorry not because i like to think negative about you but actually negative with myself .I'm scared the day you will leave me come too soon.  . Saya betul betul bahagia bersama awak , saya betul cintakan awak , saya betul inginkan awak , saya betul tak nak awak tinggalkan saya tetapi apa daya saya ? Saya tak layak memiliki bahagia ini sebenarnya , saya sedar . Kadang kadang saya cakap saya nak break nak pergi dari hidup awak , sebenarnya bukan saya penat , bosan dengan awak or tak cinta awak lagi . Tapi saya rasa diri saya tak layak sebab saya telah buat awak sedih selalu , saya risau kehadiran saya bukan bahagiakan awak tapi telah buat awak sedih selalu  . Dan satu hari kalau saya cakap nak break dan saya tak cintai awak lagi means saya berbohong saya pasti saya masih cintaikan awak kalau satu hari saya ungkapkan itu. .. I love you .. Please take care ultramen and be happy always .I know you love me so much and same to me .dan maafkan saya sering lukai hati awak ...I love you ultramen...
Tumblr_ml6ow1889q1ryynlpo1_500_large

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.