Hmmm:')

Dear diary ,

Hmm , masalah blog kat sekolah done , isnin minta kebenaran cikgu fashan ,  just borang memasak lupa mintak dekat cikgu , im not fine , totally , ego sangat ke aku?Salah ke aku? Memang aku salah sebab terlalu buta .Penat fobia aku dah lepas tapi apa gunannya ? Dulu gila dota tapi tak gaul perempuan , sekarang terbalik .Pada masa sama saya perlu pilih di antara mereka .Sure i choose Ultramen but im tired cemburu buta , sebab kadang disebabkan cemburu aku boleh nangis , wondering why im so sensitive , hari ni hati aku tanya berturut dekat diri kenapa mesti dia ?kenapa? why? biar lah dia pun tak kisah , kau boleh buat macam tu aku pun boleh kan?:') walaupun sebenarnya hampir aku menangis tiap kali aku cemburu but act like im strong dia tak de niat buat aku cemburu hmm kay , lagipun kawan dia cari dia bukan dia , just agak keliru ayat dia kau cakap ingat dia seorang saja datang tapi ramai pula so da plan ni ?tengok pun macam syok je kan?birthday saya pun lim yg bgitau baru awak ingat right ? well masa tu sya kawan awak je so buat pa ingat la kan ?eak eak kay whatever .Suka hati tu kawan awk just wondering why her ?why?</3 setiap kali dengar her name aku da lemah semangat happy macam mana pun saya akan serta merta jadi pendiam dan moody kat sekolah , rasanya azilah , dayah je sedar dan faham . why must be her ?why why? tak pa tu bff , jiran awk saya pun tak ley nak buat pa .awak kawan dengan serius saya ok , just ayat awak betul sound lain.Nampak awak amat gembira taniah awak gembira , tak pa awak happy  cukup la lepas ni awak nak hang out sekali dengan dia pun tak pa.i give up on stupid thing so just cry whole night nanti okay balik da  ,janji awak happy malas nak kacau kehappy'ian dan kebahagian awak bersama dia .Dear ex hargai Gf awak , ex saya da penat dilukai awak or mana mana lelaki saya frust .Kalau awak betul ada takdir bersma sya pasti kita akan bersama kalau tak , bersama dengan awak sekarang pun tak guna tetap pisah juga kan? serious jelly Her with ultramen jiran tiap hari boleh jumpa aku nak jumpa dia pun tak boleh walaupun sekolah aku dengan ruma dia dekat . Bgus juga risau makin sayang .dan cinta bila nampak ultramen , nanti ultramen nak undur diri dari hidup aku dan bersamanya risau tak ley lepas pulak la kan .Kenapa aku nangis sebab cemburu je? damn sakitnya hati aku , tapi hanya mampu tersimpan sebab aku tak perlu ultramen lap air mata aku , bagi dorongan aku, aku perlu bangkit dan berdikari tanpa dia . Dear God please make me stronger give me the strength to go trough and smile .Please let me forget the pain , and give me the strength to fixed my broken heart without him.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.