Bermaind di minda awak ...

Dear Diary ,

Hai ,  lama tak update guna laptop , senang sikit taip . HAHA . Hari konferasi waris , so apa lagi result first exam , teruk eak? Hmm dari dalam tingkatan 122 ke 46 jauhnya aku melangkah . A big pressure sebab aku tahu susah maintain. So really Thanks God for helping open my heart for my study , my mind .Showing me the way . I will try my best for this coming exam . Terima kasih pada siapa yang doakan saya selalu , i pray for you all too. Sedih , saya dengan dayah urus counter pendaftran kena marah dengan cikgu . Cikgu ingat parent depa tak kerja dah mereka kecemasan salah kami , last cikgu pun kena kutuk parent , padan muka faham perasaan kami? Cikgu okay lagi saya dan dayah kena marah , ada cikgu bagitahu jangan macam tu? Tak kan terus marah kami , haish cikgu kami kerja tak dapat duit main suka hati marah . Er fullstop sebelum banyak lagi dosa aku tanggung . Fuhh tahun ni Pmr , suka ke tak cikgu tu buat buat suka cukup easy . Tahun depan maybe dah cikgu lain ya.Ya mesti wajib cikgu lain. HAHA :) Saya ... sihat saja , just berat badan naik , padahal makan pun sikit , kalau bukan sebab rasa lemah sangat memang tak makan dah . Sebab pagi makan roti je sampai petang. Hebat? Tak larat maklum tengah ehem ehem . Ya kena diet , because im ugly :') hahaha ya ya . Abaikan . emo saya tu. Apalagi nak tulis. Perlu ke tulis pasal cinta? Tak apa lah. Mama kebelakangan macam tak berapa ok , sebelum ni emo juga mama , sekarang mama jenis darah rendah memang kesian . Really so poor . Hopefully mama ok , sebab mama sendiri pun cakap condition dia makin teruk ye apabila umur meningkat normal thing la kan. I love mama . Yi Jing da get back with her Ex taniah , after all this time u have been waiting for long.

Kadang kadang kita tertunggu seseorang itu , nak sangat sangat orang tu , tapi akhir bila dapat perasaan itu hilang sad right? # Np - What hurt the most .Saya pun dah macam totally so desprate . Saya dengan Ultramen , we re okay . Just beberapa hari lalu , ada konflik and saya sedar tu salah saya , but i really get emo easily . Hati saya memang susah dijaga , saya cepat nangis dan fikir bukan bukan. Satu perkataan biasa boleh saya fikir 101 benda negatif kadang kadang. Dah masuk bulan 11 kami bersama . Yup nak setahun.. Semalam hati tak tenang , tak boleh tidur sebenarnya risau and sakit . Tengok ultramen pun belum tidur so sembang la. Saya minta dia dodoikan , dia nyanyi dekat saya . Semalam chat dia suruh jangan risau about us .. but i can feel something gonna happen . Tapi apa yang terjadi pada kami , saya tahu pasti ada hikmah disebaliknya. Yi Jing selalu nasihat , fikir elok elok sebelum break , ko orang susah payah baru bersama . :') thanks a lot yi jing for being there for me. Balik buka twitter , terkejut . :') Mungkin dia tak nak fikir pun terfikir kan maybe . Jess chill smile . Saya nak nangis pun da tak mampu dah .


Sebeb berapa hari lalu sikit sikit nangis , sampai penyakit lama kembali tidur dalam keadaan menangis. Tengok sarung bantal tudia bukan semalam je tukar ke ? Da ada kesan tangisan .Apalah jess ni hahaha. Dia bermain di minda awak , hari ni. Awak terlupa saya ke hari ni ? :') Awak bermain di minda saya , Dia bermain di minda awak .
Sedih betul what a sad love cycle . Tak palah awak pun bukan nak right? Tak diduga. Tapi kan hari ni awak tak contact saya. Tak apa maybe awak busy right? :') Saya tunggu akan rindukan saya , saya tunggu saat saya bermain di minda awak.Agak berapa kali nama saya muncul dalam minda awak? Awak agak ingat tak saya ni wujud ?:')

Kalau awak masih cintakan ex ,
Kejarlah ex sementara masih ada peluang ,
Mana tahu ex awak pun masih ada hati lagi dekat awak
Cinta berputik semula , macam dalam cerita novel kan?
How about me?
Saya akan ok , saya doakan kamu berdua .
Awak happy , saya ok je.
Saya tak janji dapat lepaskan awak sepenuhnya kalau terjadi
Tapi saya akan cuba .
Saya tak janji kalau saya tak akan menangis ,
Tapi saya akan berhenti bila saya letih.
Cinta tak boleh dipaksa ,
Apabila satu perasaan itu bukan lagi hadir untuk kita
Hanya mampu lepaskan mereka pergi dari sisi.
Semoga awak bahagia cinta tak kira bersama saya atau dia ..

Take care all :') . Dont worry about me yarrr :D can you love me ? :'( tata

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.