Crush ? Tersangkut

Hai all ,

Yes sekian lama saya tak update walaupun tak ada orang kisah wahuu sedih :(. But ya i will try my best give my best smile so don't worry . Second trial just end . Yes just dah asingkan kelas . Aku ke kelas B . So kira ok sebab suasana kelas ini cukup awesome semua gila study and senyap. Sebelum ni bising kerja sembang , clasmate dulu pun tak beradab sangat but miss aimuni la . HAHA . Kisah Aimuni yang tak akan habis ! Then duduk sebelah Aina . I always disturb her , knock her head and poking her. naughty right? Yes we try our best study. :) So how you guys ? Sihat tak ? Dont forget keep on smile kay .

Siapa crush ? Tersangkut ? Bukan encik.H . Encik .H bukan scandal or Bf aku kalau nak tahu just to make it clear. Im not player . I and Ultramen ?... Jujur sini kenapa bengkak teruk dekat tuisyen tadi ? Sebab having problem cinta. Sakit teramat hati ini tapi tak ada orang dapat kesan me ada masalah cinta sebab aku cuba terbaik bagi senyuman terbaik aku . Biarlah aku sedih di hati dan hibur hati mereka yang ku sayang.Pagi ini terbaca comment ultramen .. or i call Dia lah senang . Kawan tu cakap la single , tanya berapa lama single ? So like aga sentap tengok comment Dia , Dia tulis 19 tahun macam eak umur pun 18 tahun mana dapat umo lagi setahun tu. Then comment lagi masih teruna and etc . Macam serious bila terbca bagai tak percaya , ingat silap nama kowt . Then refresh tengok lagi . Ok memang betul Miftah Muhammad nama tu. Macam cuba tenang but tak nampak , buat tak tahu sebab kebelakangan ni Dia asyik sakit kepala tak nak ganggu Dia . Kesian Dia la kan aku harap dia cepat ok je rest banyak walaupun dia tak dapat teman aku , walaupun aku bersendirian , aku boleh sabar sebab Dia sakit perlu rehat. Masa wechat pagi tadi control tak nampak padahal dah start mengarang di twitter. :')

Serious my heart injured badly , really so bad. Dan kebelakangan ini dia asyik post lirik lagu najwa latif i love you lagu tu macam cinta tak kesampaian right ? I more stress . Macam selama ni apa aku ? Permainan ? Motif kau nak perli kawan kau ? But aku tak dapat rasa kelawakan di situ. Really please wake up jess what you saw just a dream not true. Tapi itu kenyataan . Malu ke ada kekasih like me? Malu sangat ke? Sampai sanggup cakap 19 tahun single selama ni . Macam serious sebelum ini aku tak pun permainkan kau right? Kenapa nak buat macam ini dekat aku ? Why Permainkan aku ?Mungkin Dia tak permainkan aku but bila terbaca comment tu serious rasa macam tu. Macam apa hubungan kita selama ni dan sebntar 45 minit lagi 1 tahun 3 bulan macam apa ? apa semua ni . Kenapa ? Malu sangat mengaku aku kekasihmu? Mungkin selama ini aku tepuk tangan sebelah . Layak aku panggil dia kekasihku lagi ke? So i call him my crush :') hubungan bagai tersangkut . Baru macam ni , da ada orang tanya jess dah single? Jess couple nak ? Tak nak ? Kenapa reject . Takut ke jess ? Tak percaya ? Bukan .. saya masih inginkan Dia. Kenapa tak maafkan dia? Bukan tak nak tapi hati betul sakit serious macam kena games . Aku masih sangat inginkan dia tapi hati betul sakit .  Mcam takut sangat , kalau dia permainkan aku macam mna ? Aku maafkan dia tapi luka dalam mana mungkin aku lupa ? Mungkin semua ni salah faham tapi macam mana aku nak anggap tu salah faham . Aku betul tak reti . Macam tak sangka .. Bagai selama setaun 3 bulan aku single bagai dia anggap aku kawan dan aku yang silap faham terhadap kebaikkan dia terhadap aku. Or mungkin betul hubungan kita satu paksaan dari diri saya sendiri . Mungkin awak da ada buah hati tersendiri selama ni ? wahh semaknya kepala aku .

Dear Crush , Ultramen , Dia semoga kepala awak tak sakit lagi dan cepat sembuh. Semoga capai impian awak satu hari nanti . Sihat selalu , gembira selalu , ceria selalu and lucky always . May God always bless you. Saya redha segalanya *Hee senyum lap lap air mata* saya kuat awak jangan risau heee :D Never give up ya . Btw lagu Rindukanlah by Encik Mimpi untuk awak , semoga awak suka . awak tak rindu saya tak apa but i always do :') 

SENYUM ALL . Study hard now and smart ya . May all the best for SPM , PMR , UPSR :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.