Saya tak menyesal kenal awak but to let you in

Dear blog.

Just wanna tell my feeling . I have no place to share my feeling or anyone . It hurt damn much. Saya memang sangat menyesal .. Kenapa saya benarkan awak jadi begitu penting dalam hidup saya. Kenapa? :') Be honest kenapa hang? Ramai lelaki cakap padan muka dekat aku sebab cari BF yang selalu busy yang tak akan ada sampai aku minta tolong dekat mereka. In my heart . is because the feeling that you make me feel when im with while other can't . I dont understand while im getting hurt that much i guess is the reason i let you be such important . Kenapa buat mcam dekat aku. Kenapa .. apa salah aku ?i get enough . Tak sepatutnya biar kau begitu penting. kenapa aku tak pernah insaf kan da kena. Ye aku memang kluar dengan ex , but please where i go ? I mintak hantar pergi sekolah , then jogging tu je . Kmi tak bersentuhn hang i keep my distance wlupun aku kinda tk suka dn tkut nk motor but keep a distance tk bersentuh. Because i really need to go school and my mom re out no one can send. Sorry for not telling u. Kalau mntak tolong dekat ultramen dia pun tk dpt bntu , he got no lesen kalau boleh dah awal aku tak ya duduk dekat sekolah berjam tunggu trainning karate start , duk seorang , sakit pun tetap stay smpai tranning start . sorry for not telling u kmi tk bersntuhan pun. :') kenapa aku jatuh cinta? kenapa kenapa ?! tak cukup ke jess dapat pengajaran dari ex..tuhan tolong lumpuh segala ingatanku . tlong .. andai dia bukan untuk ku tolong hapus kn kenangan kmi . Kenapa aku lah yang lalui semua ini. God please my heart stronger. God give me the strength ..apa salah aku? Awak keluar dgn dia lagi. Tak apa la sya fhm dia bestie awk.. ...luckily semua ni lps pmr ..:DDD

im going sleep . :) take care semua be happy always . Good night :)
I'm sorry, but all my trusting for you is gone..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.