Straight A's Pmr That Really Me?


Btw yang tak dapat straight A's jangan sedih biarlah kegagalan jadi kunci kejayaan satu hari nanti. Never give up awak tak gagal lagi sebenarnya tapi kalau awak give up memang you re a failure :') Be happy always :D

Dear blog ,

Hai hai , everyone how re you guys ? Are you all fine? Are you all happy? How is ur day . Ok im insane ~~So result dah pun keluar lega sangat hati ini bagi satu beban yang ditanggung sudah tiada lagi. Of course im happy and proud of my result . Well not even me . Walaupun mama and papa tak ada di sisi masa ambil result saya tetap gila happy actually saya sendiri yang tak nak papa and mama teman tak sanggup tengok muka mereka kecewa kalau tak berjaya straight A's . Im girl to crazy over perfection i wanna everything to be perfect when i know perfect re fake. seee ? Im worst right  ? i wanna better future ! i wanna really awesome future !!! . Im greedy  ? Yes im . I guess the 10 years that gonna come im a scary woman :P

Never thought i will get straight A's to be honest . Well i wanna thanks to everyone . Yes including hater :* muahh thanks hater . Thanks everyone that support me , friends, teachers , family , my mama , him and to hater because of you i will keep on moving. To be honest my friends really help me when im not understand on curtain subject and chapter . Well to my  teachers too , they always tell us can do it , and give those hurting comment about us , my class . Hahaha . My mom , my dad they send me to tuition buy me revision and etc , and their prayer :')  . im proud of my result and i so happy to see those smile and happiness from my parent face one of the most meaningful thing. hmm . What present i asked for ? I don't dare to ask anything more since papa have brought for me besta 1K++ what else i dare to ask ? Iphone  ? no no . However ya i wanna iphone 5c . Im jealous of his phone *_* ..haha *envy eyes*  Anyone ? can you give me iphone ..haha ok just kidding la . As long everyone re happy then im happy. Never forget to thanks to Him ULTRAMEN !haha ya . Because he the one remind me to sleep early , study and give space for me. He told me never give up and keep on moving never look back .

Cinta dan kpop bukan penghalang pelajar dapat straightA's ! Ya finally can say this word ! So happy . haha. Ya . Cinta ramai orang cakap macam tu lah punca pelajar gagal dapat keputusan cemerlang . Cikgu selalu kata dok tengok kpop kpop belajar bahasa korea , bhasa melayu pun tak bagus .-.- to be honest ingat ayat ni that make me study more kaw kawww haaa cikgu silap ni .To be honest gila kpop tu ok tapi jangan masa cikgu mengajar dok sembang serious memang tak sukalah . Then kurang ajar dengan cikgu . Janganlah bagi cikgu kita sakit hati dengan kita selalu . Memang ada certain cikgu kita tak suka tapi diam sudah kutuk dalam hati jangan tunjuk . Benci mana pun tetap sebagai murid patut tunjuk respect kita. Don't be brainless jangan menentang cikgu habis habisann ingat hebat ?Cool ? Stop kay brainless. Kadang pelajar yang pandai pun tak dapat straight A's sebab apa nak tau ? Sebab kurang ajar . Dalam kelas saya ada padahal dia memang pandai . Tengok result nah ambik  ko ! Satu B . rugi betul  tak ? haa so janganlah macam tu ye :) Tak mampu kita nak tanggung dosa bergunung tu  :) Sekadar nasihat nak dengar ke tak terserahlah .Cinta pulak hmm , yang penting kena reti focus dalam kelas sakit hati mana pun try abaikan kay ? :) Itulah puncanya tak akan couple dengan budak sama sekolah meluat kalau terjumpa then jadi ex pftt tak best.

Dont be sad if you cant get straightA's . You didnt fail but if you give up and put no hope on yourself you re failure .So let wake up :) Without rain there is no rainbow :) errrrr hahahaha






Btw so sad i can't wear mama cheongsam is like dah bole zip tapi sampai atas part tu je tak ley zip  pftttt !!! pftt ! arghhh tak pa XD

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.