Worst Day

Hai stalker :P

Hai all , how is raya celebrating going on? Have you gained weight?hope you guys have a nice holidays . :)
Well actually not a bad day but my mind set it as . So no one to blame it is faith , but i still feel regret for following him to his friend house . Rumah terbuka hmmm . This is about my life so hater , tak payah buang masa bacalah tapi nak baca , nak perli silakan :)

Hmm , everything start bila dia bagitau nak pergi ambil M . M is her ex , she is before me .Terkejut juga tapi tak apalah , maybe dia pergi rumah terbuka taktau jalan kan . Hanya mampu pasang lagu kuat kuat bila hati rasa pedih . Perlu ke aku jealous benda kecil ni ? M pun seorang yang baik , cantik dia bukan jenis perempuan yang act like a bitch so why nak kecil hati right?So im like ok , tanya dia tunggu mana . Then mana tau dia bukan tumpang kereta dia bawa kereta sendiri ikut keta mif dari belakang . aku pun ohh ok ok. Bila sampai rumah terbuka aku terus masuk dalam rumah , memang jadi senyap main phone tapi masih lagi ok. Then tiba tiba datanglah first love dia . I was like ..hahaha yes im fine now. dont worry. Memang pandang phone play game tak berani naik kan kepala . First love A pun masuk rumah dgn dua org kawan dia lagi seorng cina and seorang malay. aku diam je la.

Seblum A mai aku tak nak kluar sebab M kat luar nanti aku tak nak hadapi situasi cam drama . Nanti kwn lama dia ingat depa couple lagi , nnti dok smbng dia tnya depa bila nak kawin . Aku camna? Awkward right??Aku bukan sombong , bukan tak nak sembang dengan M . Cuma bila tahu M ex dia aku jadi sedih .. sebelum ni pernah tegur M kat twitter tapi bila aku tau dia ex dia . Aku tak mampu nak jadi peramah . Ye , aku sedar depa bestfriend je skrg . :) cuma hati ni bukan setabah luaran . Then A mai masuk dalam rumah memang terkedu . A friendly org dia , dia agak ngam dngan kwn kwn dlm rumah terbuka tu . Tapi aku diam , aku pun tak akan nak tegur dia kn?Nak tegur memang boleh tapi mampu ke hati aku nak tanggung ?nak balik mif pakai ksut then terpijak kasut A . Then A pun acuh acuh mrh mif la .. Bila naik kereta , aku biar kwn mif dok depan aku duk blkng . Kalau biasa aku yg dok depan tapi biarlah sbb aku takut air mata tak mampu nak tahan. So dok belakang diam je smpai next destination kwn depa . -.- memang rasa nak nangis but so far tabah takde la nngis. Ermm. turun kereta pun memang tak cakap dengan dia sengaja duduk jauh dari dia . biar duk seorng . kami duk berhadapan tapi muka tak langsung nak hadap dia. sebab perasaan benci bercampur . Tapi last ok da kami cuma hati masih terasa.

Aku tak tabah bila lelaki yang aku cinta rapat dengan perempuan lain. Tak kira kawan or apa . Tapi kalau bestfriend lama aku masih boleh tahan. Walaupun orang aku cinta tak sebab pasal ex tapi aku ternampak ex , or pasal ex dia je automatic hati ni lain rasa cam diri sungguh tak layak bersama , dn tak dapat banding dengan ex dia . diri jauh lagi teruk dari ex dia. Aku selalu terfikir kan bagus kalau aku tak muncul mesti dia bahagia bersama ex dia .Bila fikir balik perlu ke aku jadi sampai mcm ni ? satu hari kami akn break juga right so why perlu rasa stress? marah? sedih semua ni ? hmm dear future husband im not jealous queen but to be honest i have no confident in love . im nothing compared to them :') sya bukan meraih simpati tapi ini kisah sya. sekian thanks , take care bye ! :P

so sad.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.