Short hair again

hello

apa khabar semua? I just get my hair cut few week ago, because the weather here is getting cold and I'm tired washing my hair daily and blow dry them in such a long length of hair. Besides, I had dyed my hair black just to let my hair look more alive. hmm, i started to miss my long hair hahaha. looking forward meeting my long hair next summer .  Im happy i could saved a lot of times right now and less stressful blow dry my hair. so what you guys think about it ? haha . I hated it ,  i didn't purposely ternampak fb kawan lama aku tu at suggestion , lalu aku pergi tekan aku jadi stress . Bro tukar la gambar tu boleh ? bukan apa memang tak ada kaitan dgn aku buat just hate it because ada something dlm gmbr tu . banyak lgi kn gmbr kau ada, gmbr bayi la , awek kau la , gmbr kau la . semo ga bro ni baca entry ni. byee everyone muacks. sekarang tengah layan cerita 7 hari mencintaiku , smbil tunggu smbungn aduii stress arr . Lelaki mcm kuzairi tak akan  ada lagi ye para wanita luar sana . kalau ada pun da jadi suami orang okay













I wish I could let go the pain. I think is not my fault , it just my PMS. Lebih kurang setahun lebih dah , jess tolong la stop , mampu ke aku lupakan dia ? or he just took a part of me forever with him . kenapa mudah sangat ? pertemuan yg cukup singkat da mampu ganggu fikiran wlpun benda berlalu almost setahun , tetapi terasa seperti semalam bru berlaku . Aku rasa masa akan mengubah segalanya. i wonder did i ever appear on your mind , but haha kalau ada so what ? kenapa jess kau nak fikir benda tak berfaedah ? buang masa je . sepatutnya kau dialysis hati kau agar doakan kebahagian orng lain . Tak apa aku cuba . teringat sangat kat dia bila dgr lagu vierra . setidaknya kamu sempat menjadi miliku . ingin ku mengejar dirimu , menggengam erat tanganmu , sungguh ku tak rela .. maka sekuat tenagaku ku relakan saat kepergianmu , di saat terakhirku menatap wajah itu , terpejam kedua mata dan terbang segalanya .aku rasa bersalah sbb masih tak mampu lepaskan semua kenangan aku dan dia , sebab aku da menjadi milik orng dan dia pun jdi milik orang lain. tak apa aku kuat aku percaya aku mampu mungkin bukan sekarang tpi suatu hari nnti . i feel like im too selfish when i wish you still remember me . mungkin dia cuma manusia yg tuhan hadirkan untuk bersama ku ketika ku sedih dahulu dn ketika aku tak berfikiran matang . tak pa everything is fixed and fated .aku jdi teringat kat dia sbb drama 7 hari mencintaiku , cara lelaki watak utama ckp mcm cara dia cakap .  hahahaha da da be happy always jess heeeee

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.