2017 will you stay ?

dear 2017,


I know you won't be nice after few month, you will treat me like shit push me to the lowest point and my limit just like how 2016 betray me haha haha . I know your ,  shit trick haha. Jujurlah every year still same shit , kau tu haa yang dok baca , sama je macam tahun lepas  meremput hidup kau .

Image result for funny gif tumblr

Ada seorang manusia ni , aku sendiri confused . He hurt me so much , but at the same time he bring so much happiness in my life . Aku pernah lukai dia kaw kaw , aku seksa dia dari segi mental and fizikal (tampar) . Trust me , bila aku naik angin , jangan cuba pegang aku sebab nak tenangkan aku , kaki tangan semua naik . Aku jarang pernah naik angin sampai macam ni , and yes dia seorang saja pernah kena . Kesian right? Dia pernah lukai aku sampai aku hilang keyakinan aku , aku tertanya pada diri aku , sebab aku tak secantik dia  ? sebab aku tak kurus ke macam dia ? Yes  , bnda ni mengakibatkan aku sampai sekarang still akan nangis bila gaduh benda kecil . Tapi aku sedar bertahun lalu benda ni , aku tak layak hukum dia selamanya but sakit tu still wujud sampai hari ini. Sekarang aku betul betul happy dia ada  dalam hidup aku , sebab aku tahu dia lah manusia yang mampu terima aku buruk perangai aku and bila aku at the lowest point of life he will stay he won't leave , he go through with me . Lelaki macam ni susah nak jumpa , dia tak sempurna pun but girls jangan lupa lelaki sempurna tak wujud dah . Sama juga perempuan sempurna tak wujud juga.He will tell you that you re beautiful lepas muka mcm nangis 10 jam mahupun muka kau baru bangun tidur . He have flaws , but i enjoyed watching all his flaws because that make me realized he accept my flaws with an open heart . Terharu , dia sanggup buat macam macam untuk aku . Tak semua lelaki mampu , but dia mampu . Bila dengar aku tak sihat , fav air , ubat , makanan mesti sampai depan rumah . To be honest , i know im so young but if i can choose i would choose him as my soulmate .
Ramai orang cakp kau muda lagi relax banyak lagi lelaki , bla bla ada yang kutuk aku hodoh tapi dok pujuk aku bercinta dengan anak dia . Memang no way , sekarang tak kira siapa pun  even first love aku kim jaejoong datang sekali i stand still here with him even ex bestfriend aku sekali pun . I try to make myself to fall in love with him more and more . :) Girls if man don't treat you right , please make sure you know where you deserve . Aku still phobia nak kahwin awal tambah lepas tgk si azrin bini tgh mengandung sanggup kahwin lagi ehhh , kau ni lelaki jenis apa ? pftt like shit sangat .


Jangan jadi pihak ketiga and jangan hancur kebahagian orang lain semata mata kebaikan sendiri . Sanggup jadi madu orang . ME? sorry lah fuck yourself please . I deserve better , jangan harap aku share lelaki aku . hahahaa kecuali .. :)



Image may contain: 1 person, smiling, closeup
Aku selalu teringin nak tengok dia pakai tak apa ada peluang nanti :D he is so charming , lepas kena paksa pakai bracess dengan aku and mak(mif mom) hohoho

Image may contain: 1 person, sitting and food
hopefully kita boleh stay sampai ke tua :D  so cute and charming hee


Image result for me as girlfriend
Aku calar muka sampai tinggal parut kalau berani mengorat dia . HOHOHO !


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.